راننده تاکسي، زورگير قوي هيکل رابه زندان فرستاد
تاریخ : 21 مهر 1394

تنظیمات متن :
      رنگ پشت متن       سایز متن
   21
مرد قوي هيکلي که يک تاکسي را به صورت دربست کرايه کرد تا از راننده آن زورگيري کند با هوشياري راننده تاکسي توسط پليس دستگير شد .

به گزارش خراسان، ‌راننده تاکسي دوشنبه هفته گذشته در خيابان امام رضا (ع) با شنيدن کلمه دربست توقف و فرد قوي هيکل را به مقصد مهر آباد سوار کرد .زورگير پس از حرکت کردن خودرو چاقويش را به پهلوي راننده فشرد و از او خواست تا هرچه پول دارد به او بدهد .راننده تاکسي گفت تنها پولي که همراه دارم ده هزار تومان است. او که مبلغ دويست هزار تومان ديگر هم همراهش داشت در حالي که زورگيربا استرس اين‌طرف و آن طرف را مي پاييد پول ها را دريک فرصت مناسب از داخل خودرو به سوي ضايعات دپوشده کنار يکي از خيابانها پرت کرد .زورگير هم که از اين سرقت فقط ده هزار تومان نصيبش شده بود از راننده تاکسي خواست تا در حوالي چهارراه شهدا خودرو را متوقف کند.

راننده به خواسته او عمل کردو هنگامي که زورگير قصد پياده شدن داشت چشمش به کيف دستي زير صندلي افتاد و شروع به کشيدن آن کرد اما کيف هم با او يار نبود و به صندلي گير کرده بود. در اين حين راننده از فرصت استفاده کرد و با داد و فرياد از رهگذران کمک خواست که پليس متوجه ماجراشد و سارق را که در حال فرار از محل بود دستگير کرد .راننده تاکسي پس از دستگيري سارق به سراغ دويست هزار تومانش رفت و مشاهده کرد 40 هزار تومان از آن را باد با خود برده است و مابقي سرجايش هست.

متهم پس از آن‌که به شعبه 203 دادسراي مشهد منتقل شد و در مقابل سوال هاي بازپرس ترابيان جوابي براي دفاع نداشت به صورت موقت راهي زندان مشهد شد تا تحقيقات بيشتري در زمينه ديگر جرايم احتمالي او صورت پذيرد.
منبع : تابناک‌

نظرات :



نظر خود را در مورد این خبر بیان کنید.

نام :

ایمیل :

نظر:
آدمک :