دو تن مواد مخدر در سواحل لاذقيه سوريه کشف و ضبط شد
تاریخ : 26 اردیبهشت 1394

تنظیمات متن :
      رنگ پشت متن       سایز متن
   21
تیم های گشتی اداره کل بنادر در لاذقیه، دیروز حدود 2 تن مواد مخدر در داخل کیسه های شناور در آب دریا در نزدیکی ساحل در منطقه البسیط کشف و ضبط کردند.

به گزارش شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه، مهندس میثم الیوسف مدیر کل بنادر گفت یک تیم گشتی این اداره کل در منطقه البسیط عصر دیروز متوجه وجود کسیه های چرمی شناور در سطح آب در نزدیکی ساحل شد که پس از آوردن آن کیسه ها به ساحل به وسیله یک قایق، مشخص شد در این کیسه ها حدود 2 تن مواد مخدر وجود دارد که در به دقت در داخل کیسه هایی آب بندی شده قرار داده شده اند. این مواد شامل حدود 6 میلیون قرص مخدر کپتاگون به وزن 1200 کیلوگرم و حدود 800 کیلوگرم حشیش است.

ابراهیم خضر السالم استاندار لاذقیه گفت: «دیروز مدیر کل بنادر سوریه مرا از وجود مقادیری مواد مخدر در منطقه البسیط در فاصله 300 متری ساحل مطلع کرد که در داخل چندین گالون به هم بسته شده با طناب در سطح آب دریا شناور بودند. این مواد مشتمل بر 690 کیسه بود که حدود 2 تن مواد مخدر از جمله قرص کپتاگون و حشیش در داخل آنها قرار داشت. همان هایی که برای کشتن مردم سوریه سلاح و مهمات به این کشور ارسال می کنند این مواد مخدر را نیز برای ملت ما ارسال کرده اند. چه هدف آنها توزیع این مواد در داخل کشور و نابود کردن مردم ما باشد و چه عبور دادن آن از خاک سوریه به سایر کشورها به منظور خدشه دار کردن چهره کشورمان یا ادعای نبود امنیت در سوریه بوده باشد. ما به همه می گوییم سوریه کشوری قوی و قدرتمند است. مردم و ارتش و همه دستگاه های سوریه به کامل ترین وجه به وظایف خود عمل می کنند.»

منبع : تابناک‌

نظرات :



نظر خود را در مورد این خبر بیان کنید.

نام :

ایمیل :

نظر:
آدمک :