دولت گزارشی از حقوقهای نجومی نداده است
تاریخ : 23 آبان 1395

تنظیمات متن :
      رنگ پشت متن       سایز متن
   21
سخنگوی قوه قضائیه گفت: در بحث حقوق‌های نجومی تا به امروز از سوی دولت موردی به قوه قضاییه گزارش نشده است.

به ﮔﺰارش مهر، ﺣﺠﺖ‌اﻻﺳﻼم غلامحسین ﻣﺤﺴﻨﯽ‌اژه‌ای در یکصد و چهارمین ﻧﺸﺴﺖ ﺧﺒﺮی گفت: آنچه از دو نامزد ریاست جمهوری آمریکا به صورت زنده از تلویزیون‌های دنیا منعکس شد حقیقتا خجالت آور است.

وی افزود: برای آنهایی که آمریکا را کدخدا می دانند نیز بسیار خجالت آورتر است و این چهره آمریکاییست که می‌خواهد مشکلات آنها را حل کند‎.

سخنگوی قوه قضائیه در ادامه اظهار داشت: در بحث حقوق‌های نجومی تا به امروز از سوی دولت موردی به قوه قضاییه گزارش نشده است.

وی ادامه داد: دیوان محاسبات با وجود اقدامات و گزارش های خوب ارائه شده هنوز موردی به ما اعلام نکرده و سازمان بازرسی کل کشور لیست هایی را تعیین کرده که بیش از آن چیزی است که دیوان محاسبات تا به امروز به آن رسیده‎ است.

پزشک تبریزی به اتهام قتل بازداشت است

سخنگوی قوه قضاییه با اشاره به اینکه پزشک تبریزی اکنون به اتهام قتل در بازداشت است، گفت: یکی از نکات این پرونده این است که سم موجود در بدن فوتی‌ها در باقی مانده غذا وجود داشته است.

وی در رابطه با پرونده پزشک متهم به قتل در آذربایجان شرقی گفت: در دهه اول محرم بود که خبر مسمومیت دو تن از اعضای پزشک خیر در آذربایجان شرقی و فوت این دو نفر در فضای مجازی منتشر شد که با انجام تحقیقات، ارائه مدارک و اعتراف پزشک مشخص شد که غذا نذری نبوده و دوربین‌های رستوران نشان داد که این پزشک غذا را از بیرون تهیه کرده است.

وی افزود:‌ این پزشک اکنون به اتهام قتل بازداشت است اما در مورد چند مطلب، شک و شبهه وجود دارد. اول اینکه، چرا گفته غذا نذری بوده و سپس به دروغ خود اعتراف کرده است و دیگر اینکه چرا پزشک به عنوان یک فرد خیر معرفی شده که بیماری را به داروخانه می‌فرستد تا داروی رایگان بگیرد. ما در بررسی‌ها به این نتیجه رسیده‌ایم، اصلاً بیماری به داروخانه نرفته و نسخه‌ای هم وجود ندارد و این اقدام یکی از بستگان نزدیک پزشک بوده است.

وی با اشاره به اینکه مطلبی مبنی بر جنون پزشک مطرح نشده، گفت: سم موجود در بدن فوتی‌ها در باقی‌مانده غذا وجود داشته است.

خبر تکمیل می شود...


منبع : تابناک‌

نظرات :



نظر خود را در مورد این خبر بیان کنید.

نام :

ایمیل :

نظر:
آدمک :