دستگیری سارق حرفه‌ای خودروهای سنگین
تاریخ : 7 بهمن 1394

تنظیمات متن :
      رنگ پشت متن       سایز متن
   21
سارق حرفه‌ای لوازم خودروهای سنگین در تهران دستگیر شد و پلیس از مالباختگان خواست برای پیگیری شکایت و گرفتن اموال مسروقه به پلیس آگاهی مراجعه کنند.

به گزارش فرهیختگان، در حالی که تلاش برای شناسایی عامل سرقت خودروهای سنگین بی‌نتیجه مانده بود، ساعت 10:30 هشتم دی امسال، ماموران کلانتری 101 تجریش هنگام گشت‌زنی به سرنشین یک دستگاه خودرو پراید مشکوک شدند و در بازرسی از داخل خودرو موفق به کشف مقادیری لوازم داخل خودرو شدند.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع سرقت داخل خودرو و به دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای ناحیه 34 تهران، پرونده در اختیار پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. متهم 47 ساله به نام حمید به پایگاه یکم پلیس آگاهی منتقل و در بررسی سوابق او مشخص شد که حمید از مجرمان سابقه‌دار است.

 همزمان با شناسایی حمید به‌ عنوان یکی از مجرمان سابقه‌دار و حرفه‌ای در زمینه سرقت‌های داخل خودرو تعدادی از شکات، مالباختگان و صاحبان خودروهای سنگین نیز که خودروهای آنها مورد سرقت قرار گرفته بود به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه کردند و درباره سرقت‌های صورت گرفته از خودروهای سنگین از قبیل جرثقیل و لیفتراک، طرح شکایت کردند.

 با شناسایی مخفیگاه متهم در سی متری جی منطقه سه‌راه آذری، کارآگاهان علاوه‌بر کشف ده‌ها عدد باتری مسروقه ویژه خودروهای سنگین، موفق به دستگیری خریدار اموال مسروقه به‌نام پیمان شدند که او نیز در اعترافاتش به خرید ده‌ها باتری خودروهای سنگین از متهم اصلی پرونده اعتراف کرد.


منبع : تابناک‌

نظرات :



نظر خود را در مورد این خبر بیان کنید.

نام :

ایمیل :

نظر:
آدمک :