دستگیری جاعلان سند ملک 40 میلیارد ریالی
تاریخ : 21 شهریور 1394

تنظیمات متن :
      رنگ پشت متن       سایز متن
   21
فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری اعضای باندی که ملکی به ارزش 40 میلیارد ریال را بدون اطلاع مالک آن، با جعل اسناد و مدارک به نام خود انتقال داده اند، خبر داد.

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری پلیس، سردار' عبدالرضا آقاخانی' با بیان این مطلب گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی در پی اطلاع از اینکه اعضای باندی با جعل مبایعه نامه و چانه زنی افراد دیگر به جای مالک و تهیه اسناد هویتی جعلی و طرح دعوای صوری در شورای حل اختلاف، اقدام به انتقال مالکیت املاک گران قیمت و فروش آنها می کنند، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در تحقیقات گسترده در این زمینه مشخص شد که متهمان در یک مورد ضمن سند سازی و جعل اسناد هویتی موفق شدند ملکی به ارزش 40 میلیارد ریال را به نام خود انتقال دهند.

وی گفت: در این زمینه ابتدا مالباختگان که از چنین انتقالی اطلاع نداشتند شناسایی و سپس با هماهنگی های صورت گرفت با مسئولان سازمان ثبت و اسناد و املاک اصفهان دو تن از اعضای این باند شناسایی و دستگیر شدند.

سردار آقاخانی با بیان اینکه متهمان در تحقیقات صورت گرفته به بزه انتسابی اقرار کردند، افزود: در بازرسی مخفیگاه متهمان تمام اسناد و مدارک جعلی مربوط به املاک گران قیمت کشف شد.
وی خاطر نشان کرد: با اعترافات صریح متهمان دستگیر شده، چهار تن دیگر از همدستان آنان نیز شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان کشف این پرونده را یکی از مهمترین اقدامات پیش هنگام کارآگاهان پلیس آگاهی استان عنوان و اظهار کرد: کشف این پرونده از آن جهت که پیش از اطلاع و شکایت شاکیان انجام گرفته است بسیار قابل اهمیت بوده و نشان از اشرافیت کارآگاهان پلیس آگاهی استان بر روی جرایم دارد.

وی گفت: با بسته شدن این پرونده تمام متهمان دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شده و با قرار 40 میلیارد تومانی راهی زندان شدند.

منبع : تابناک‌

نظرات :



نظر خود را در مورد این خبر بیان کنید.

نام :

ایمیل :

نظر:
آدمک :