دستگيري ٥٠ بزهكار غرب تهران در عمليات شبانه
تاریخ : 25 اسفند 1394

تنظیمات متن :
      رنگ پشت متن       سایز متن
   21
 فرمانده انتظامي غرب استان تهران از دستگيري ٥٠ بزهكار سرشناس در عمليات شبانه پليس خبر داد.

به گزارش اعتماد، سردار محسن خانچرلي گفت: شامگاه يكشنبه طرح ويژه برخورد با اراذل و اوباش در سراسر حوزه استحفاظي غرب استان تهران به مرحله اجرا در آمد و ٥٠ نفر از اراذل و اوباش بنامي كه اقدام به ايجاد مزاحمت براي شهروندان و قدرت‌نمايي در سطح محلات كرده بودند، دستگير شدند.

سردار خانچرلي با بيان اينكه دستگيرشدگان در زمره اراذل و اوباش سطح ١ و ٢ قرار دارند، افزود: طرح‌هاي امنيت محله‌محور به‌طور مستمر و جدي انجام خواهد شد و اراذل و اوباش دستگير شده پس از تشكيل پرونده به دادسرا معرفي مي‌شوند و خواسته ما از مسوولان قضايي اين است كه با اين افراد برخورد قاطع داشته باشند. او از شهروندان خواست تا موارد اينچنيني را با سامانه ١١٠ به پليس اطلاع دهند و مطمئن باشند كه پليس با متخلفان برخورد خواهد كرد.

 پليس پايتخت، هفته گذشته نيز در عملياتي بامدادي ١٣٧ سارق و زورگير را دستگير كرد كه ٧٢ درصد آنها از مجرمان سابقه‌دار و با ميانگين سني ١٨ تا ٢٠ سال هستند. اين عمليات، هفتمين مرحله از طرح امنيت محله محور پليس پايتخت در سال جاري بود كه تاكنون به انهدام ١٣٠٠ باند سرقت منجر شده است.

مقامات پليس تهران، از اين طرح كه به برخورد پليس با هنجارشكنان، اراذل و اوباش، مزاحمان نواميس و مجرمان مرتبط با مواد مخدر اشاره دارد، به عنوان يكي از مهم‌ترين اقدامات پليس در حفظ امنيت پايتخت ياد مي‌كنند.
منبع : تابناک‌

نظرات :



نظر خود را در مورد این خبر بیان کنید.

نام :

ایمیل :

نظر:
آدمک :