دستگيري قاتل معلم ايرانشهري
تاریخ : 11 دی 1395

تنظیمات متن :
      رنگ پشت متن       سایز متن
   21
فرمانده انتظامي سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش کارآگاهان پليس، قاتل مسلح معلم ايرانشهري در کمتر از 72 ساعت در عملياتی غافلگيرانه دستگير شد.
به گزارش ایسنا، سردار "حسين رحيمي" افزود: در پي قتل مسلحانه معلم ايرانشهري در تاريخ نهم دي ماه بررسي هاي گسترده پليس در اين خصوص آغاز شد.
فرمانده انتظامي استان سيستان و بلوچستان افزود: کاراگاهان پليس آگاهي شهرستان ايرانشهر پس از بررسي موضوع در ابعاد مختلف، سرنخ هايي از انگيزه هاي تلافي جويانه در وقوع اين قتل به دست آوردند و تحقيقات پليس در اين راستا ادامه داشت.
سردار رحيمي در ادامه گفت: پس از پايش هاي مداوم و شبانه روزي، کارآگاهان پليس، سر نخ هايي از دخالت يک شرور سابقه دار در اين قتل پيدا کردند و بامداد امروز پس از شناسايي محل اختفاي اين قاتل فراري در حاشيه شهر ايرانشهر ، وي را در يک عمليات غافلگيرانه دستگير کردند.
اين مقام ارشد انتظامي با اشاره به اينکه فرد دستگير شده داراي سابقه شرارت داشته و تحت تعقيب مراجع قضايي نيز مي باشد، تصريح کرد: متهم دستگير شده در تحقيقات تخصصي کاراگاهان پليس، به انجام اين قتل با همکاري يک نفر ديگر اعتراف و هدف از انجام اين قتل را دخالت اين معلم در قتل يکي از بستگانشان در سال گذشته عنوان کرد.
فرمانده انتظامي استان سيستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: تلاش گسترده پليس براي دستگيري همدست وي همچنان ادامه دارد.
منبع : عصر‌ایران‌

نظرات :



نظر خود را در مورد این خبر بیان کنید.

نام :

ایمیل :

نظر:
آدمک :