دستگيري قاتل فراري
تاریخ : 31 مرداد 1394

تنظیمات متن :
      رنگ پشت متن       سایز متن
   21
فرمانده انتظامي استان بوشهر گفت: آخرين قاتل فراري شهرستان دشتستان در كوهستان‌هاي شيراز دستگير شد.

به گزارش آرمان، سردار حيدر عباس‌زاده اظهار داشت: تلاش‌هاي بسيار زيادي را براي بهبود وضعيت امنيتي در سطح استان بوشهر داشته‌ايم و طرح‌هاي مختلف امنيتي در اين راستا اجرا مي‌شود.

وي مقابله با جرايم خشن را به عنوان يكي از مهمترين راهبردهاي بهبود وضعيت امنيت عنوان كرد و افزود: در سال‌هاي گذشته همواره شاهد كاهش وقوع جرايم خشن و همچنين افزايش كشفيات اين جرايم بوده‌ايم.

فرمانده انتظامي استان بوشهر از دستگيري يك قاتل فراري شهرستان دشتستان در شب گذشته خبر داد و اضافه كرد: اين متهم كه از سال ۹۲ تاكنون متواري بود، در اطراف شيراز دستگير شد. سردار عباس‌زاده به تشريح جريان اين عمليات پرداخت و ادامه داد: اين متهم به قتل، ۲۶ سال دارد و در سال ۹۲ يك نفر را در دامنه كوه‌هاي برنگ وحدتيه به قتل رسانده و متواري شده بود.

وي افزود: به منظور شناسايي مخفيگاه متهم، اقدامات گسترده اطلاعاتي و عملياتي پليس صورت گرفت و مشخص شد كه وي در استان فارس مخفي شده است. فرمانده انتظامي استان بوشهر با اشاره به اعزام سه تيم از كارآگاهان پليس آگاهي شهرستان دشتستان براي دستگيري متهم، اضافه كرد: متهم در كوهستان‌هاي اطراف شيراز محاصره و دستگير شد.

سردار عباس‌زاده ادامه داد: اين متهم به قتل براي انجام مراحل تكميلي تحقيقات به پليس آگاهي دشتستان منتقل شده است.

وي در پايان گفت: با دستگيري اين متهم به قتل همه قتل‌هاي سال‌هاي ۹۲، ۹۳ و ۹۴ شهرستان دشتستان كشف و عوامل آن شناسايي و دستگير شده‌اند.

منبع : تابناک‌

نظرات :



نظر خود را در مورد این خبر بیان کنید.

نام :

ایمیل :

نظر:
آدمک :