دستگيري سارقان آرايشگاه‌هاي زنانه
تاریخ : 7 دی 1394

تنظیمات متن :
      رنگ پشت متن       سایز متن
   21
رئيس پليس آگاهي استان قم از دستگيري سارقان آرايشگاه‌هاي زنانه با 16 فقره سرقت در استان خبر داد.

به گزارش آرمان، احمد كرمي اظهار كرد: فردي با مراجعه به پليس آگاهي اعلام كرد براي آرايش به آرايشگاه زنانه مراجعه كرده و در هنگام پاسخگويي به تماس تلفن همراه خود، كيف وي حاوي يك سرويس طلا، سه عدد انگشتر طلا، يك جفت گوشواره طلا، يك دستبند طلا و چهار عدد عابر بانك مورد دستبرد قرار گرفته است.

وي افزود: در تحقيقات به‌عمل آمده و با توجه به وقوع چندين فقره سرقت كيف مشابه زنانه از آرايشگاه‌هاي زنانه در سطح استان به شيوه اعلامي، موضوع به‌صورت ويژه در دستور كار كارآگاهان اين پليس قرار گرفت.

رئيس پليس آگاهي استان قم ادامه داد: كارآگاهان ضمن حضور ميداني و بررسي صحنه‌هاي سرقت، بررسي شيوه و شگرد ارتكاب سرقت، استخراج تصوير زن سارق از دوربين‌هاي مداربسته موجود در محل در نهايت طي خبر اعلامي از منابع پليسي، متهم كه در زمينه سرقت از كيف زائران و شهروندان نيز فعاليت داشته و اخيرا نيز مقداري طلاجات با وجوه سرقتي خريداري كرده را شناسايي كردند و تلاش كاراگاهان اين پليس براي دستيابي به مخفيگاه وي و دستگيري نامبرده آغاز شد.

وي اضافه كرد: با استعلام از سامانه پليس آگاهي مشخص شد كه متهم مدتي قبل به اتهام سرقت طلاجات كودكي نيز توسط شعبه يكم مبارزه با جرائم به عنف دستگير شده و با قرار وثيقه آزاد است كه تصوير وي از سامانه پليس آگاهي استخراج و مورد شناسايي مالباخته گرفت و در نهايت با تلاش كاراگاهان پليس آگاهي، متهم با به‌كارگيري يكسري اقدامات پليسي دستگير شد.

كرمي بيان كرد: در تحقيقات به عمل آمده نامبرده كه در ابتدا منكر ارتكاب به هرگونه سرقتي بود به ناچار در برابر ادله و مستندات ارائه شده لب به اعتراف گشود و به 16 فقره سرقت كيف و اموال با همدستي فردي ديگر از آرايشگاه‌هاي زنانه سطح شهر، به اين شكل كه با شناسايي آرايشگاه‌هاي زنانه و حضور در محل به عنوان مشتري يا همراهان عروس كه وقت قبلي براي آرايش داشته از شلوغي آرايشگاه سوءاستفاده كرده و اقدام به سرقت كيف بستگان عروس و داماد مي‌كردند، اعتراف كرد.

رئيس پليس آگاهي استان قم در پايان با ارائه آسيب‌شناسي اين سرقت خاطرنشان كرد: اعتياد شديد سارقان به مواد مخدر از نوع شيشه و عدم كنترل متصدي آرايشگاه‌ها و تالارها و صاحب مراسم هنگام ورود مهمانان و افراد غريبه و ناشناس به سالن از آسيب‌هاي اين سرقت به شمار مي‌رود.


منبع : تابناک‌

نظرات :



نظر خود را در مورد این خبر بیان کنید.

نام :

ایمیل :

نظر:
آدمک :