دزدان تبر به دست دستگير شدند
تاریخ : 6 اردیبهشت 1394

تنظیمات متن :
      رنگ پشت متن       سایز متن
   21
اعضاي باند سارقان خشن كه با تهديد تبر و قمه پس از سرقت انواع خودرو از مردم زورگيري مي‌كردند، به دام افتادند.

به گزارش جوان، مأموران كلانتري كن هنگام گشت‌زني در ميدان كودك به سرنشينان يك پرايد 111 مشكي رنگ مشكوك شدند و بعد از متوقف كردن خودرو در بازرسي بدني از سرنشينان علاوه بر كشف ماده مخدر شيشه چند قبضه چاقو، قمه، تبر و چند عدد اسپري اشك‌آور به همراه مدارك شناسايي متعلق به افراد ناشناس كشف كردند.

 پس از انتقال متهمان به كلانتري به دستور شعبه پنجم بازپرسي دادسراي ناحيه 34 تهران رسيدگي به پرونده با موضوع سرقت به عنف در دستور كار كارآگاهان پايگاه دوم پليس آگاهي قرار گرفت.

به محض ورود متهمان، كارآگاهان تيم مبارزه با زورگيري يكي از آنها را كه از مجرمان سابقه‌دار غرب تهران بود، شناسايي كردند.  بررسي پرونده محمد - 34 ساله نشان داد بارها به اتهام ارتكاب زورگيري، آدم‌ربايي، سرقت خودرو و شرارت و عربده‌كشي دستگير و روانه زندان شده بود و آخرين بار هم پس از پنج سال تحمل دوران محكوميت سال گذشته از زندان آزاد شد. 

از طرفي با توجه به كشف كارت شناسايي يك 206 سفيد رنگ از متهمان، كارآگاهان با بررسي سوابق خودرو دريافتند كه بيست و يكم فروردين در شهرك گلستان غرب تهران سرقت شده است. محمد كه سر دسته باند بود، آدرس محل نگهداري خودرو را به كارآگاهان داد.

در ادامه بازجويي‌ها متهمان اعتراف كردند پس از سرقت خودروهاي مسروقه تحت عنوان مسافركش از مردم زورگيري مي‌كردند. آنها همچنين به سرقت 80 ميليوني از مسئول مالي يك شركت هم اعتراف كردند.


سرهنگ كارآگاه‌ داوود مرادي، رئيس پايگاه دوم پليس آگاهي پايتخت در اين باره اظهار داشت: متهمان به ارتكاب انواع سرقت در غرب، شمال‌غرب و مركز تهران و كرج اعتراف كردند.


منبع : تابناک‌

نظرات :



نظر خود را در مورد این خبر بیان کنید.

نام :

ایمیل :

نظر:
آدمک :