درگیری خونین خلافکار مشهور محله ابوذر با پلیس
تاریخ : 21 خرداد 1394

تنظیمات متن :
      رنگ پشت متن       سایز متن
   21
خلافکار معروف محله ابوذر که با خودزنی و شکستن در و پنجره قصد داشت از دست ماموران فرار کند، با شلیک تیر پلیس تسلیم شد.

به گزارش فرهیختگان، ساعت 18 یازدهم خرداد، بنا بر دستور دادسرای ناحیه 20 انقلاب تهران ماموران پایگاه دهم پلیس مبارزه با مواد مخدر، برای بازرسی خانه یک متهم به نام «داریوش» مشهور به«داریوش دلقک» به میدان ابوذر در محله فلاح رفتند.

ماموران با حضور در محل وارد منزل شدند که خانواده متهم از حضور ماموران مطلع شدند و موضوع را به داریوش اطلاع دادند.

 به این ترتیب دو نفر از ماموران از دیوار حیاط بالا رفتند و مشاهده کردند که متهم با همکاری مادرش در حال امحای مواد مخدر در داخل سینک ظرفشویی آشپزخانه است.

متهم که دارای چندین فقره سابقه کیفری شرارت و مواد مخدر است، با دیدن ماموران به طرز جنون‌آمیزی شیشه‌های بالکن را تخریب و با تهدید و ارعاب اقدام به خودزنی کرد و سپس تکه‌های شیشه را به سمت ماموران که در حال تلاش برای ورود به ساختمان بودند، گرفت و از ورود آنها جلوگیری کرد و با همکاری مادر و خواهرش به سمت پشت‌بام رفت.

او در حالی که سلاح سرد در دست داشت در طبقات آپارتمان اقدام به ایجاد رعب و وحشت در بین ساکنان کرد و درنهایت به پشت‌بام ساختمان متواری شد. در ادامه نیروهای کمکی از کلانتری 161 ابوذر به عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر ملحق شدند که با حضور در پشت بام مشاهده کردند متهم که خود خون‌آلود است چند تکه شیشه در دست دارد و ماموران را تهدید می‌کند.

ماموران گشت کلانتری چندین بار به او اعلام کردند خود را تسلیم کند، اما او با بی‌توجهی دوباره با شیشه خود را مجروح کرد و به شکل جنون‌آمیزی به سمت یکی از ماموران حمله‌ور شد. با توجه به اینکه متهم به حملات خود ادامه می‌داد، یکی از ماموران ساق پای متهم را نشانه رفت و با شلیک یک گلوله متهم را از ناحیه ساق پای چپ مجروح کرد و سپس با حضور عوامل اورژانس، او به بیمارستان ضیائیان منتقل شد.

سرهنگ حجت‌الله مرادی، رئیس کلانتری 161ابوذر درباره این خبر گفت: «در بازرسی از خانه متهم 92 گرم تریاک با لفافه کشف و ضبط شد و تحقیقات ماموران برای روشن شدن زوایای پنهان این پرونده کماکان ادامه دارد.»


منبع : تابناک‌

نظرات :



نظر خود را در مورد این خبر بیان کنید.

نام :

ایمیل :

نظر:
آدمک :