درخواست پدر برای مجازات فرزند شرور!
تاریخ : 27 اسفند 1393

تنظیمات متن :
      رنگ پشت متن       سایز متن
   21
سارق ۲۰ساله‌ای که با استفاده ازسلاح گرم اقدام به اخاذی از یک شهروند کرمانشاهی کرده بود توسط ماموران کرمانشاه شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش ابتکار، سرهنگ شیرزادی فرماندهی انتظامی شهرستان کرمانشاه در تشریح جزییات این خبر گفت: فردی با در دست داشتن مرجوعه قضائی به کلانتری ۱۶ سعدی مراجعه و اظهار داشت در یکی از خیابان‌ها با خودرو وانت درحال حرکت بوده که سه نفرنا‌شناس با استفاده از سلاح گرم جلوی وی را گرفته اند وخودرو‌اش را سرقت کرده و متواری شده‌اند.

سرهنگ شیرزادی اظهار کرد: با اقدامات اطلاعاتی پلیسی، مخفیگاه یکی از سارقان شناسایی شد و در اقدامی غافلگیرانه در حالی از طریق پشت بام در حال متواری شدن بود توسط ماموران دستگیر و در بازرسی بدنی از وی یک قبضه کلت کمری کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه افزود: با بررسی سوابق متهم مشخص شد این متهم از افراد شرور و سایقه دار است که دارای سوابقی از جمله سرقت، حمل و نگهداری سلاح گرم و بیش از 10 فقره تجاوز به عنف می‌باشد.

وی خاطرنشان کرد: دربازجویی ها متهم به بزه ارتکابی معترف شد و ضمن معرفی دو همدست دیگرش اظهار کرد خودرو سرقتی را در یکی از محلات به صورت بلاصاحب ر‌ها کرده‌اند که با پیگیری ماموران خودرو کشف و تحویل مالباخته شد.

سرهنگ شیرزادی خاطر نشان کرد: ضمن موجی از رضایتمندی و خوشحالی در بین اهالی محل، پدر متهم به کلانتری مراجعت کرد و خواهان مجازات فرزند شرورش شد.
منبع : عصر‌ایران‌

نظرات :



نظر خود را در مورد این خبر بیان کنید.

نام :

ایمیل :

نظر:
آدمک :