دادستان کل: بانک مرکزی موسسات غیرمجاز را به مردم معرفی کند
تاریخ : 30 اردیبهشت 1394

تنظیمات متن :
      رنگ پشت متن       سایز متن
   21
دادستان کل کشور گفت: بانک مرکزی موظف است تا موسسات غیر قانونی را به مردم معرفی و با آنها به صورت جدی برخورد کند.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام ابراهیم رئیسی روز چهارشنبه در حاشیه یازدهمین همایش دادستان های عمومی، انقلاب و نظامی مراکز استان های کشوردر جمع خبرنگاران افزود: باید در آینده ای نزدیک با همت مجموعه های مختلف وضعیت موسسات مالی و اعتباری در سراسر کشور مشخص شود.

دادستان کل کشور به هدف اصلی شکل گیری این همایش اشاره کرد و اظهار داشت: این برنامه ها با محوریت اصلی برخورد با زمین خواران برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه دادگستری با زمین خواران برخورد می کند تصریح کرد: هدف اصلی قوه قضاییه جلوگیری از تخریب جنگل ها و تغییر کاربری های نادرست است که این مهم تنها با همکاری مسوولان و سازمان های مختلف محقق می شود.

حجت الاسلام رئیسی به ضرورت همکاری میان نهادهای مختلف کشور اشاره کرد و گفت: تمامی فعالیت ها در راستای حفظ حقوق مردم است.

دادستان کل کشور اظهار داشت: باید با ساخت و سازهای غیر مجاز نیز برخورد شود زیرا عدم مجوز ساخت بسیار ساده تر از تخریب یک مجموعه می باشد.

یازدهمین همایش دادستانهای عمومی و انقلاب و نظامی مراکز استانهای سراسر کشور با حضور معاونین دادستان کل کشور ، وزیر راه و شهرسازی، معاون وزیر جهاد کشاورزی ، معاون سازمان محیط زیست ، دادستانهای عمومی و انقلاب، نظامی و ویژه روحانیت کشور در مجموعه میلاد قوه قضائیه در مشهد برگزار شد.

منبع : عصر‌ایران‌

نظرات :



نظر خود را در مورد این خبر بیان کنید.

نام :

ایمیل :

نظر:
آدمک :