خلاف قانون بودن حکم استیناف علیه پرسپولیس تایید شد
تاریخ : 16 فروردین 1396

تنظیمات متن :
      رنگ پشت متن       سایز متن
   21
عبدالرحمان شاه حسینی، رییس اسبق کمیته انضباطی فوتبال، در پاسخ به این سوال که آیا کمیته انضباطی می تواند در ایام تعطیل تشکیل جلسه بدهد و رأیی صادر کند، بیان کرد: تا به اکنون اینگونه مرسوم نبوده . بنده با هر فدراسیون مختلفی که کار کردم، هیچگاه در یک روز تعطیل جلسه تشکیل ندادیم و رأی صادر نکردیم. به هیچ عنوان معتقد نیستم که این اتفاق در روز تعطیل اصلاً اعتبار داشته باشد. 
به گزارش تابناک ورزشی از رادیو ورزش؛ شاه حسینی تأکید کرد: چنین جلساتی یک فعالیت اداری است که در ساعات مقرر تعیین شده معتبر قانونی می تواند تحقق پیدا کند. به ابن ترتیب رای به ورود تماشاگران به بازی پرسپولیس و نفت در آبادان کاملا خلاف قانون بوده است.
 وی درباره رأی صادر شده برای بازی نساجی و خونه به خونه، اظهار داشت: مطابق بندهای 6 و 16 آیین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال، رأی موضوع بحث ما قابل تجدید نظر در کمیته استیناف بوده و در آن شکی نیست. مطابق ماده 14 آیین نامه انضباطی که برخلاف عدالت و انصاف است، می گوید آراء حتی اگر قابل تجدید نظر باشد، اجرا می شود. آیین نامه 43 آیین نامه انضباطی می گوید که ابلاغ آراء با دبیرکل فدراسیون فوتبال است و توسط دبیرخانه کمیته انضباطی انجام می شود که این مسئله بیش از 12 سال است که مورد اعتراض بنده و دیگر حقوقدانان است. 
وی، خاطرنشان کرد: ابلاغ آراء ارکان قضایی باید توسط دبیرکل و به صورت کتبی انجام شود و در صورتیکه غیر از این (به صورت تلفنی، تلگرام و...) انجام شود، طبق بنده 3 ماده 43 فاقد اعتبار است. 

منبع : تابناک‌

نظرات :



نظر خود را در مورد این خبر بیان کنید.

نام :

ایمیل :

نظر:
آدمک :