حقوق جانباختگان منا پیگیری می‎شود
تاریخ : 9 مهر 1394

تنظیمات متن :
      رنگ پشت متن       سایز متن
   21
وزیر دادگستری با اشاره به حادثه غم‎بار منا گفت: حق و حقوق جانباختگان منا را با جدیت پیگیری خواهیم کرد.

به گزارش فارس از گرگان، حجت‎الاسلام مصطفی پورمحمدی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان گلستان ضمن تسلیت به خانواده‎های داغدار حادثه منا اظهار کرد: بی‎غیرتی، بی‎شرافتی و بی‎تدبیری در زمینه عدم پاسخگویی حادثه منا حدی دارد، این وضعیت سبب شد تا ناچار شویم از طریق سازمان ملل پاسخی برای بی‎تدبیری دولت عربستان در پی جان باختن تعداد زیادی از مسلمانان پیدا کنیم.

وی تصریح کرد: سرنوشت شومی که امت اسلام به آن دچار شده به دلیل فاصله گرفتن از فرهنگ امامت و ولایت است، ولایت یک اصل اساسی در حکومت اسلامی به شمار می‎رود.

وزیر دادگستری افزود: برای اینکه ایمن از فتنه‎ها باشیم و دچار تفرقه نشویم و همواره عزت داشته باشیم باید زیر پرچم ولایت قرار بگیریم.

پورمحمدی با بیان اینکه ولایت جزو مهمترین معروفات دینی است، اظهار کرد: غدیر به مختصات و جایگاه رهبری اشاره دارد که نباید نسبت به این مهم انحراف پیدا کنیم.

وی با اشاره به چرایی انحراف در حکمرانی ناشایست رهبران برخی کشورها گفت: همه این انحرافات به دلیل این است که فهم درستی از اسلام در نظر گرفته نشده است.

وزیر دادگستری بیان داشت: برخی به اسم اسلام و دفاع از اسلام و حرمین شریفین کارهایی می‎کنند که لازم نیست دشمن داشته باشیم، همین عکس‎هایی که از حادثه منا پخش می‎شود کافی است، اینکه دینی به مردم و زوارش و مومنین در یک مراسم عبادی احترام قائل نیست و به فریاد آنها نمی‎رسد یقینا برای دیگران نیز احترام قائل نخواهد بود.


منبع : تابناک‌

نظرات :



نظر خود را در مورد این خبر بیان کنید.

نام :

ایمیل :

نظر:
آدمک :