حقوق بازنشستگان براساس حروف الفبا پرداخت نمی‌شود
تاریخ : 16 آبان 1394

تنظیمات متن :
      رنگ پشت متن       سایز متن
   21
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: نظام پرداخت متمرکز حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران از ماه جاری آغاز شده است و تا اسفند سال 94، حقوق این قشر از جامعه از 20 تا 27 هر ماه پرداخت می‌شود.

به گزارش فارس، سیدتقی نوربخش درباره نظام پرداخت متمرکز حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تأمین اجتماعی اظهار داشت: این سازمان دو میلیون و  700 هزار نفر بازنشسته و مستمری‌بگیر دارد که ماهانه بیش از 3 میلیارد تومان برای حقوق و مستمری‌ این افراد هزینه می‌شود.

وی ادامه  داد: با توجه به اینکه در گذشته به دلیل الکترونیکی بودن بانک‌ها حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران از 5 تا 27 هر ماه پرداخت می‌شد، ولی امروزه با استفاده از تکنولوژی می‌توانیم حقوق بازنشستگان را در بازه زمانی کوتاهی پرداخت کنیم.

نوربخش خاطر نشان کرد: نظام پرداخت متمرکز حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران از ماه جاری آغاز شده است و تا اسفند سال 94، حقوق این قشر از جامعه از 20 تا 27 هرماه پرداخت می‌شود.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: بر این اساس پرداخت حقوق بر اساس حروف الفبا حذف شده است.

وی بیان داشت:‌با اجرای این طرح برای اینکه بازنشستگان و مستمری‌بگیران با مشکلی مواجه نشوند، 100میلیارد تومان وام بدون بهره و ضامن به بازنشستگان پرداخت می‌شود که در ضمن جریمه وام‌هایی که در گذشته نیز بازنشستگان از بانک رفاه دریافت کرد‌ه‌اند بخشیده شده است.

نوربخش تأکید کرد:  بازنشستگان و مستمری‌بگیران نگرانی از پرداخت حقوق نداشته باشند و بر اساس بازه زمانی و استفاده از بانکداری الکترونیکی حقوق این افراد پرداخت خواهد شد.
منبع : تابناک‌

نظرات :



نظر خود را در مورد این خبر بیان کنید.

نام :

ایمیل :

نظر:
آدمک :