حادثه خونین بزرگراه؛خودكشي يا قتل؟
تاریخ : 25 اسفند 1394

تنظیمات متن :
      رنگ پشت متن       سایز متن
   21
مرگ مشكوك زن جواني كه با سقوط از خودروي شوهرش در يكي از بزرگراه‌هاي تهران جان باخته است، بررسي مي‌شود.

به گزارش جوان، بامداد پنج شنبه، 20 اسفندماه قاضي منافي‌آذر، بازپرس ويژه قتل تهران با تماس تلفني مأموران كلانتري 146 حكيميه از مرگ مرموز اين زن باخبر شد و همراه كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي در محل حادثه كه حوالي بزرگراه ياسيني بود، حاضر شد. جسد متعلق به زن‌ 22 ساله‌اي بود و شوهرش بر بالين او گريه مي‌كرد.

شوهر وي گفت: دو سال قبل بود كه ازدواج كردم. خانه ما در بومهن است و امروز براي خريد شب عيد راهي تهران شديم. پس از خريد به طرف بومهن حركت كرديم كه در راه به خاطر موضوع بي‌ارزشي با هم مشاجره كرديم. وقتي مشاجره ما بالا گرفت، ناگهان همسرم در خودرو را باز كرد و خودش را به بيرون انداخت.

در حالي كه شوكه شده بودم، خودرو را نگه داشتم و خودم را به بالينش رساندم. خودروهاي عبوري وقتي ديدند به سر و صورتم مي‌كوبم نگه داشتند و موضوع را به پليس و اورژانس خبر دادند. امدادگران اورژانس وقتي رسيدند و همسرم را معاينه كردند، گفتند او فوت كرده است. همزمان با ادامه تحقيقات جسد به دستور قاضي براي انجام آزمايش‌هاي لازم به پزشكي قانوني فرستاده شد.  صبح ديروز متهم براي بازجويي به دادسراي جنايي منتقل شد.

وي اين بار در ادعايي گفت: خودروام نقص فني دارد. شب حادثه پس از خريد در حال رفتن به خانه بوديم كه همسرم كمربندش را باز كرد تا وسيله‌اي را از صندلي عقب بردارد. در حالي كه سرعت زيادي داشتم يك لحظه حواسم پرت شد و نزديك بود با خودرويي تصادف كنم كه به همين دليل فرمان خودرو را به طرف گاردريل گرفتم و خودرو كمي كج شد و ناگهان در خودرو باز و همسرم به داخل بزرگراه پرتاب شد. پس از اين خودروم را نگه داشتم، اما كار از كار گذشته بود و همسرم جان باخته بود. 

پس از طرح اين ادعا، متهم به دستور قاضي منافي‌آذر به خاطر تناقض‌گويي بازداشت شد و براي تحقيقات بيشتر در اختيار كارآگاهان قرار گرفت تا راز مرگ همسرش برملا شود.

منبع : تابناک‌

نظرات :



نظر خود را در مورد این خبر بیان کنید.

نام :

ایمیل :

نظر:
آدمک :