جنایت جدید داعش در «تدمر» سوریه
تاریخ : 26 اردیبهشت 1394

تنظیمات متن :
      رنگ پشت متن       سایز متن
   21
دیده بان حقوق بشر سوریه اعلام کرد که تروریست های داعش روز گذشته 23 غیر نظامی از جمله 9 کودک را در روستای العامریه واقع در شمال شهر باستانی تدمر به قتل رساندند.
به گزارش «تابناک»، «رامی عبد الرحمن» دیده بان حقوق بشر سوریه گفت: تروریست های داعش با شلیک گلوله 23 شهروند از جمله 9 کودک را در العامریه کشتند که در میان قربانیان حادثه تروریستی افرادی از خانواده های کارمندان دولت بودند.
مناطق اطراف شهر تدمر نیمه شب گذشته شاهد درگیری های شدید میان تروریست های داعش ونیروهای دولتی بود که با رسیدن تجهیزات نظامی به ارتش وبمباران اطراف شهر ،تروریست های داعش صبح امروز مجبور به عقب نشینی شدند.
این منطقه از سه شنبه شب گذشته شاهد درگیری های شدید میان دو طرف است، به طوری که تروریست های داعش علاوه بر شهرک السخنه در مجاورت شهر تدمر، همه مراکز نظامی واقع در این مسیر را که به شهر تدمر منتهی می شود به کنترل خود درآوردند.
دیده بان حقوق بشر سوریه افزود: تروریست های داعش صبح روز گذشته -جمعه- به یک کیلومتری مواضع شهر باستانی تدمر که جزء میراث فرهنگی جهان است رسیدند.
بر اساس گزارش دیده بان حقوق بشر سوریه آمار کشته شدگان درگیری های مداوم میان تروریست های داعش ونیروهای دولتی که از سه شنبه گذشته آغاز وتاکنون ادامه دارد به 153 تن که شامل 88 نظامی و65 تن از تروریست های داعش می باشد، رسید.
دیده بان حقوق بشر سوریه تاکید کرد داعش روز گذشته با ورود به روستای العامریه در نزدیکی شهر باستانی تدمر 26 تن از اهالی این روستا را به بهانه مزدوری کشتند به طوری که سر 10 تن از آنها را از بدن جدا کردند.
سوریه از مارس ( اسفند) 2011 تاکنون با بحران ورود تروریست های خارجی به این کشور مواجه است.

ایرنا
منبع : تابناک‌

نظرات :



نظر خود را در مورد این خبر بیان کنید.

نام :

ایمیل :

نظر:
آدمک :