جزئیات شکایت پرستاران به کمیسیون اصل 90
تاریخ : 31 مرداد 1394

تنظیمات متن :
      رنگ پشت متن       سایز متن
   21
سخنگوی کمیسیون اصل نودم قانون اساسی در مجلس درباره جزئیات شکایت پرستاران به این کمیسیون، گفت: اجرای قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری مطالبه اصلی پرستاران است.

حسین آذین در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، درباره شکایت جمعی از پرستاران به کمیسیون اصل نودم قانون اساسی در مجلس، افزود: تعدادی از پرستاران شکایتی به کمیسیون اصل نودم مجلس شورای اسلامی داشتند و خواستار اجرایی شدن قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری شدند.

نماینده مردم انار و رفسنجان در مجلس شورای اسلامی با یادآوری پیگیری اعضای کمیسیون اصل نودم مجلس پیرامون این شکایت، ادامه داد: اعضای کمیسیون تاکنون جلسات مختلفی را برای بررسی این شکایت با حضور مسئولان وزارت بهداشت برگزار کرده است و اکنون نیز برای رسیدگی به مطالبات جامعه پرستاری این نشست‌ها ادامه می‌یابد.

سخنگوی کمیسیون اصل نودم مجلس شورای اسلامی، گفت: این هفته نیز قرار است پیرامون رسیدگی به شکایت پرستاران به این کمیسیون نشستی برگزار شود تا هرچه سریع‌تر این موضوع تعیین تکلیف شود.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، در ششم تیر سال 1386 قانون تعرفه گذاری خدمات با رای قاطع نمایندگان به تصویب مجلس و تایید شورای نگهبان رسید و قرار بود در عرض شش ماه آیین نامه این قانون توسط وزارت بهداشت، وزارت رفاه و سازمان رفاه پرستاری تهیه شود. تمام اقدامات کارشناسی لازم انجام شده و بیش از 57 خدمت پرستاری شناسایی و دسته بندی شد اما تاکنون این قانون به دلیل کمبود اعتبار وزارت بهداشت اجرایی نشده است.
منبع : تابناک‌

نظرات :



نظر خود را در مورد این خبر بیان کنید.

نام :

ایمیل :

نظر:
آدمک :