جذب ۸۰۰ کارآموز در دستگاه قضایی در سال ۹۳
تاریخ : 5 اسفند 1393

تنظیمات متن :
      رنگ پشت متن       سایز متن
   21


به گزارش خبرنگار قضایی خبرگزاری فارس،حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا امینی در مراسم تحلیف کارآموزان قضایی که صبح امروز در حوزه ریاست قوه قضائیه برگزار شد با اشاره به برنامه جذب نیروی انسانی قضایی در برنامه پنجم گفت: در برنامه پنجم قرار بر این بود که از سال 90، 4 هزار نفر نیروی انسانی وارد دستگاه قضا شود.

وی افزود: ما در سال 90 تعداد  184 نفر، در سال 91 تعداد 648 نفر، در سال 92 تعداد 930 نفر و در سال 93 تعداد 808 نفر را جذب دستگاه قضا کردیم که امروز مراسم تحلیف 315 نفر از این کارآموزان برگزار شد.

معاون منابع انسانی قوه قضائیه تأکید کرد: در روزهای آتی و با ابلاغ قضایی که توسط رئیس قوه قضائیه صورت می‌گیرد این افراد تا پایان سال وارد مجموعه قوه قضائیه می‌شوند.

وی تأکید کرد: یکی از مواردی که مانع از جذب نیروی کیفی در دستگاه قضایی می‌شد این بود که نیروها در انتخاب محل خدمت محدودیت داشتند بنابراین یکی از ظرفیت‌هایی که ایجاد شد این بود که حتی‌المقدور بتوانند محل خدمت خود را انتخاب کنند و این موضوع کمک کرد که نیروی انسانی کیفی‌تری را جذب دستگاه قضایی کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین امینی در پایان گفت: در 3 ساله دوم جذب نیرو در دستگاه قضایی با افزایش بیش از 2300 کارآموز مواجه بودیم.

انتهای پیام/


منبع : فارس‌نیوز

نظرات :



نظر خود را در مورد این خبر بیان کنید.

نام :

ایمیل :

نظر:
آدمک :