جاعل میلیاردی به دام افتاد
تاریخ : 13 آبان 1394

تنظیمات متن :
      رنگ پشت متن       سایز متن
   21
ماموران پليس آگاهي استان قزوين سردفتري را كه با جعل امضاء اقدام به سندسازي و کلاهبرداري به مبلغ 5 ميليارد و 500 ميليون ريال كرده بود را دستگير کردند.

به گزارش آرمان، سردارمهدي محمودي گفت: به دنبال مراجعه چند نفر به پليس آگاهي قزوين و اعلام شکايت از يک سردفتر اسناد رسمي در خصوص جعل اسناد املاک و خودرو، موضوع در دستور کار پليس قرار گرفت.

فرمانده انتظامي استان قزوين اضافه کرد: در تحقيقات پليس مشخص شد،  م -ع  سر دفتري در قزوين با سوء استفاده از موقعيت شغلي خود در چندين فقره کلاهبرداري اقدام به اخذ مبلغ 5 ميليارد و 500 ميليون ريال از شاکيان خود جهت تنظيم اسناد و مدارک جعلي کرده است.

وي گفت: کارآگاهان پليس با انجام تحقيقات فني پي بردند که متهم از هفت نفر با روش هايي مشابه کلاهبرداري و از محل سکونت خود نقل مکان کرده است.

محمودي عنوان کرد: کارآگاهان پس از ساعت‌ها کار اطلاعاتي شبانه روزي و با اخذ نيابت قضائي، متهم را در مخفيگاه خود در يکي از روستاهاي استان گيلان، دستگير کردند.

اين مقام ارشد انتظامي با اشاره به اعتراف متهم به جرم ارتکابي، خاطر نشان کرد: کلاهبردار 5 ميليارد و 500 ميليون ريالي، با صدور قرار قضائي روانه زندان شد.

منبع : تابناک‌

نظرات :



نظر خود را در مورد این خبر بیان کنید.

نام :

ایمیل :

نظر:
آدمک :