توصیه نوروزی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی
تاریخ : 1 فروردین 1394

تنظیمات متن :
      رنگ پشت متن       سایز متن
   21
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی به رانندگان توصیه کرد با کاهش پنج کیلومتر از سرعت مجاز در رانندگی، سفری امن را برای خود و سایر هموطنان رقم بزنند.

به گزارش مهر، سردار اسکندر مومنی در آیین بدرقه مسافران نوروزی که امروز شنبه در مقر پلیس راه کرج – قزوین انجام شد، گفت: رانندگان با توجه به قوانین رانندگی و کاهش سرعت خود به کم کردن تصادفات و حوادث کمک کنند.

وی گفت: با توجه به حجم بالای تردد در تعطیلات نوروز رانندگان در زمان تردد در جاده مقداری از سرعت متوسط خود بکاهند.

مومنی با بیان اینکه لازمه کاهش تصادفات در کشور رعایت قوانین راهنمایی رانندگی است، افزود: تنها با کاهش پنج کیلومتر سرعت مجاز در رانندگی به میزان 15 درصد شاهد کاهش تصادفات در کشور خواهیم بود.

به گفته مومنی بررسی های چند روز اخیر نشان داده سرعت متوسط خودروها در جاده های کشور 83 کیلومتر بود که باید به 82 کیلومتر در ساعت کاسته شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور با اشاره به اینکه محور تهران – کرج پرترددترین جاده کشور است، گفت: روزانه سفرهای زیادی از این محور انجام می شود که بر اساس گزارشها روزانه به طور متوسط به بیش از 200 هزار دستگاه خودرو می رسد.

مومنی با اشاره به وضعیت جاده های کشور در ایام نوروز توصیه کرد رانندگان با سرعت مطمئن و رعایت قوانین سفری امن را تعطیلات انجام دهند و پیش از سفر نیز از وضعیت راه ها اطلاع پیدا کنند.


منبع : تابناک‌

نظرات :



نظر خود را در مورد این خبر بیان کنید.

نام :

ایمیل :

نظر:
آدمک :