تفاوت پرداختی حقوق پرستاران رسمی، شرکتی و طرحی از میان برداشته می‌شود
تاریخ : 9 اسفند 1393

تنظیمات متن :
      رنگ پشت متن       سایز متن
   21


به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، محمد میرزابیگی عصر امروز در جمع پرستاران و مدیران دانشگاه علوم پزشکی گناباد با بیان اینکه در حال حاضر کمتر از یک پرستار به ازای هر تخت بیمارستانی وجود دارد، اظهار داشت: در این راستا تلاش می‌کنیم این تعداد را به دو پرستار به ازای هر تخت بیمارستانی برسانیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 50 هزار نفر در سراسر کشور به حرفه پرستاری مشغول به تحصیل هستند، گفت: در راستای طرح تحول نظام سلامت در کشور خدمات بهداشتی و درمانی گسترش پیدا کرده است و این خدمات رو به ارتقا برای تمام افراد جامعه است.

معاون وزیر بهداشت با بیان اینکه با تلاش‌های وزارت بهداشت به دنبال این هستیم که تفاوت پرداختی میان پرستاران رسمی، شرکتی و طرحی از میان برداشته شود، افزود: این تبعیض پرداختی حقوق در حال برداشته شدن است.

میرزابیگی با اشاره به اینکه 175 دانشکده پرستاری در سطح کشور وجود دارد، عنوان داشت: به برکت پیروزی انقلاب اسلامی و نظام مقدس اسلامی هم‌اکنون شاهد تعداد بسیار زیادی دانشکده پرستاری در کشور هستیم که در همین راستا و در مدت 12 سال تلاش سازمان نظام پرستاری پنج قانون در حمایت از پرستاران به تصویب رسیده است.

رئیس نظام پرستاری کشور در پایان متذکر شد: 4 هزار کارشناس ارشد پرستاری از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در کشور تربیت شده‌اند و همچنین 2 هزار و 500 نفر مشغول به تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد پرستاری هستند.

انتهای پیام/3138/ذ20/پو3002


منبع : فارس‌نیوز

نظرات :



نظر خود را در مورد این خبر بیان کنید.

نام :

ایمیل :

نظر:
آدمک :