تغییرات کمیسیون تلفیق در لایحه بودجه، منطبق بر مطالبات مردم نیست
تاریخ : 10 بهمن 1396

تنظیمات متن :
      رنگ پشت متن       سایز متن
   21

 

محمدرضا تابش با اشاره به آخرین تغییرات اعمال شده بر لایحه بودجه در کمیسیون تلفیق بودجه، بیان داشت: فراکسیون امید با وجود نقدهای جدی که به لایحه بودجه داشت ولی با درک مقتضیات فعلی کشور، تنگناها و چالش هایی که دولت در تامین منابع با آن مواجه است، به این نتیجه رسید که از گزارش کمیسیون تلفیق از لایحه بودجه حمایت کند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی اعضای فراکسیون امید به دلایل تخصصی به کلیات رای مخالف دادند، ادامه داد: بعد از رد کلیات گزارش کمیسیون تلفیق از لایحه بودجه در صحن، کمیسیون تلفیق 72 ساعت فرصت برای بررسی مجدد داشت که ما معتقد بودیم باید در فضای تعامل و هماهنگی تنگاتنگ فراکسیون ها نقطه نظرات اعلام شود حتی پیشنهاد دادیم که جلسه غیر علنی در این باره برگزاری شود تا همه نمایندگان نظرات خود را ابراز و پس از آن کمیسیون تلفیق جلسات خود را برگزار و نسبت به عملیاتی شدن بودجه تغییرات را اعمال کند.

نماینده مردم اردکان در مجلس دهم شورای اسلامی بیان داشت: با وجود اینکه هیات رئیسه مجلس نشست مشترکی با فراکسیون های مجلس برگزار کرد، آخرین گزارش کمیسیون تلفیق بودجه ظهر روز گذشته چاپ شد و عملا نشست هیات رئیسه بی معنا بود.

وی با توجه به جو مجلس در خصوص سرنوشت لایحه بودجه عنوان کرد: با این شرایط نمی توان پیش بینی کرد که لایحه بودجه سال 97 چه سرانجامی در جلسه علنی فردا خواهد داشت.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: با این حال تغییرات در لایحه بودجه سال 97 به نسبت گذشته خوب بوده است اما تغییرات اعمال شده منطبق بر توقعات نمایندگان که منبعث از مطالبات و خواسته های مردم بوده، نیست.

منبع : تابناک‌

نظرات :



نظر خود را در مورد این خبر بیان کنید.

نام :

ایمیل :

نظر:
آدمک :