تاج:حقوق کی‌روش ۳روز عقب افتاده ویک چیزی گفته
تاریخ : 12 آبان 1396

تنظیمات متن :
      رنگ پشت متن       سایز متن
   21
رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به انتقادات و اعتراضات کارلوس کی روش تأکید کرد که بهترین امکانات در اختیار تیم ملی فوتبال ایران قرار گرفته است.
به گزارش تابناک ورزشی، مهدی تاج در واکنش به این مسئله که کی‌روش ادعا کرده خیلی از دیدارهای دوستانه تیم ملی را با ارتباطاتش هماهنگ کرده است، گفت: تیم ملی می‌خواهد مسابقه بدهد و یکی از مأموریت‌های سرمربی انتخاب رقیب دوستانه است. در هیچ‌جای دنیا که فدراسیون فوتبال تیم انتخاب نمی‌کند، سرمربی با توجه به توانایی‌هایی و مسابقاتی که در پیش دارد، تیم‌های تدارکاتی را پذیرش و انتخاب می‌کند. به نظرم دو بازی اول برای تیم ملی خیلی خوب بود. آقای کی‌روش هم در این راستا کمک کرده  و دستش هم درد نکند، اما ما خودمان دنبال برنامه‌ها هستیم. هر برنامه‌ای که کمیته بین‌الملل ترتیب بدهد، باید با هماهنگی سرمربی باشد. این یک روال منطقی است.
وی در پاسخ به این پرسش که «هزینه‌ها را چه کسی تقبل می‌کند؟»، یادآور شد:‌ برای توگو ما پول دادیم که اینجا آمدند و حدود 100 هزار دلار هم شاید برای پاناما پرداخت کنیم. همه این‌ها را هیچ‌کس از جیبش نمی‌دهد و همه آنها توسط فدراسیون فوتبال پرداخت می‌شود. مشکلی در این زمینه نیست.
رئیس فدراسیون فوتبال در مواجه شدن با سؤالی در مورد ناراحتی‌های اخیر کی‌روش و ادعای او مبنی بر اینکه در هفت سال گذشته تغییری رخ نداده، تصریح کرد: من نمی‌دانم ایشان تغییرات را در چه دیده، اما شاید در حالت عصبانیت یک چیزی گفته است. همین کمپ و امکانات تیم ملی اتفاق خیلی خوبی بوده و خود کی‌روش به من گفت در خاورمیانه و آسیا بهترین است. ما فقط یک زمین چمن نداریم که حرف کی‌روش در این زمینه درست است. هنوز نتوانستیم امکانات چمنی درست کنیم، اما هتل و امکانات‌مان خوب است. پاداش بازیکنان را هم داده‌ایم، اما بالاخره کشور محدودیت‌هایی دارد. ما در هیچ بخشی نمی‌توانیم بگوییم کشور هیچ محدودیتی ندارد.
رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که «آیا عقب افتادن معوقات کارلوس کی‌روش صحت دارد یا خیر؟»، گفت: امروز (جمعه)‌ سه روز است که حقوق کی‌روش عقب افتاده . البته ما در تلاش هستیم تا این مسئله را حل کنیم. شاید چند روزی پرداخت حقوق ایشان زمان ببرد، اما مثل همه سازمان‌های دیگر در کشور مشکل مالی دارد که امیدواریم دولت محترم به قول‌هایی که به فدراسیون فوتبال داده که از تیم‌های ملی حمایت مالی کند، جامه عمل بپوشاند تا فدراسیون در بخش آماده‌سازی تیم‌های ملی به خوبی به وظایفش عمل کند.
منبع : تابناک‌

نظرات :



نظر خود را در مورد این خبر بیان کنید.

نام :

ایمیل :

نظر:
آدمک :