بيش از ٦٠٠ كيلوگرم مواد مخدر در هرمزگان كشف شد
تاریخ : 11 آبان 1394

تنظیمات متن :
      رنگ پشت متن       سایز متن
   21
در سه عمليات پليس هرمزگان ٦١٢ كيلوگرم مواد مخدر از نوع ترياك كشف شد.

به گزارش اعتماد، سردار عزيزالله ملكي، فرمانده انتظامي هرمزگان گفت: كشف اين ميزان مواد مخدر در شهرستان‌هاي خمير، بستك و بندرعباس انجام شده است.

وي افزود: ماموران انتظامي بندرخمير با همكاري ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان، پس از شناسايي منزل انباشت مواد مخدر و با هماهنگي مقام قضايي، در بازرسي از سه دستگاه خودرو، ٢٩١ كيلو و ٧١٠ گرم ترياك كشف و پنج متهم را در اين زمينه دستگير كردند.

سردار ملكي بيان داشت: در عملياتي ديگر، ماموران انتظامي پاسگاه دهنك - بستك حين گشت‌زني در گردنه پاسخند، به دو دستگاه خودرو سواري مشكوك شده كه رانندگان خودروها با مشاهده ماموران از محل متواري شدند.

وي ادامه داد: پس از يك تعقيب و گريز طولاني، قاچاقچيان خودروهاي مذكور را رها كرده و با استفاده از مسيرهاي كوهستاني از محل متواري شدند كه ماموران در بازرسي از آنها، ٢٣٠ كيلو و ٩٨٠ گرم ترياك كشف كردند.

سردار ملكي تصريح كرد: ماموران انتظامي كلانتري ١٤ بندرعباس نيز، در پي دريافت خبري مبني بر دپو مواد مخدر در يك منزل مسكوني، پس از بررسي اطلاعاتي و تاييد صحت خبر، با هماهنگي مقام قضايي منزل مذكور را بازرسي و از داخل يك دستگاه خودرو پژو ٤٠٥، ٩٠ كيلو گرم ترياك كشف كردند.


منبع : تابناک‌

نظرات :



نظر خود را در مورد این خبر بیان کنید.

نام :

ایمیل :

نظر:
آدمک :