بررسی کلیات لایحه احکام دائمی برنامه ششم
تاریخ : 15 آذر 1394

تنظیمات متن :
      رنگ پشت متن       سایز متن
   21
عضو کمیسیون برنامه،بودجه ومحاسبات مجلس، از بررسی نحوه هزینه کرد اعتبارات در سازمان ها و بخش های مختلف از سوی کمیسیون متبوعش خبرداد و گفت: رئیس سازمان جنگل‌ها و مراتع کشور جهت ارائه گزارش عملکرد، برنامه و وضعیت اعتبارات این سازمان میهمان این کمیسیون خواهد بود.

غلامرضا اسدالهی درگفت ‌وگو با خبرنگارخبرگزاری خانه‌ملت،با اشاره به دستورکار هفته جاری کمیسیون برنامه،بودجه و محاسبات مجلس،گفت:رسیدگی به کلیات لایحه احکام دائمی برنامه قبل از ارسال لایحه بودجه به مجلس در دستورکار نخست این کمیسیون قرار دارد.

نماینده مردم تربت جام در مجلس شورای اسلامی،از دعوت کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس از رئیس سازمان جنگلها و مراتع کشور خبرداد و افزود:رئیس سازمان جنگل‌ها و مراتع کشور جهت ارائه گزارش عملکرد،برنامه و وضعیت اعتبارات این سازمان  دوشنبه(16 آذر) میهمان کمیسیون خواهد بود.

وی ادامه داد: با توجه به توزیع سالانه اعتبارات به بخش‌ها و سازمان‌های مختلف دعوت از مسئولان در‌خصوص نحوه هزنیه کرد اعتبارات  در دستور‌کار کمیسیون برنامه،بودجه و محاسبات مجلس قرار دارد.

عضوکمیسیون برنامه،بودجه ومحاسبات مجلس شورای اسلامی،یادآور شد: بررسی گزارش عملکرد،برنامه‌ها و وضعیت اعتبارات دانشگاه پیام‌نور با حضور رئیس و معاونان این دانشگاه  دومین دستورکار کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس درهفته جاری خواهد بود.
منبع : تابناک‌

نظرات :



نظر خود را در مورد این خبر بیان کنید.

نام :

ایمیل :

نظر:
آدمک :