بررسی موضوع تنبیه دانش آموز صفاشهری در دستگاه قضایی/ همکلاسی ها: معلم به دوستمان لگد زد و پایش شکست
تاریخ : 15 آبان 1395

تنظیمات متن :
      رنگ پشت متن       سایز متن
   21
دادیار دادگستری شهرستان خرم بید استان فارس گفت: پدر یک دانش آموز شکایت و اعلام کرده فرزندم را معلمشان کتک زده که ما این موضوع را در جلسه ای علنی بررسی می کنیم.
محمدرضا هوشیار شنبه در مصاحبه با ایرنا افزود: پدرابوالفضل افزار دانش آموز مدرسه شهید اسلامی صفاشهر مرکز شهرستان خرم بید به عنوان شاکی خصوصی شکایتی را از معلم این مدرسه مطرح کرده اما هنوز مدارک لازم مانند گواهی پزشکی قانونی، گزارش حراست آموزش و پرورش و شاهدان به دادگاه معرفی نشده اند.
حمید مرتضوی مدیر آموزش و پرورش خرم بید هم گفت: این اتفاق هنوز برای ما محرز نیست که معلم، این دانش آموز را کتک زده تا منجر به شکستن پای بچه شده باشد. 
چند دانش آموز مدرسه شهید اسلامی صفا شهر عنوان کردند:هنگامی که ابوالفضل می خواست از کلاس بیرون برود، معلم به قوزک پای دانش آموز لگد زد. 
موضوع کتک زدن به این دانش آموز 12 آبان در رسانه های محلی فارس و شبکه های مجازی بازتاب یافت ولی گفته شد این ماجرا مربوط به پنجم آبان بوده است. 
شهرستان خرم بید به مرکزیت صفا شهر در 178 کیلومتری شمال شیراز واقع شده است.
دهم آبان 95 هم خبری مبنی بر کتک خوردن دانش آموز 17 ساله هنرستان پسرانه شهید دوران شیراز پخش شد که مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش فارس در این زمینه گفت: با خاطیان برخورد می شود و حال دانش آموز که ضربه به سینه وی وارد شده بود، مساعد است.
منبع : عصر‌ایران‌

نظرات :



نظر خود را در مورد این خبر بیان کنید.

نام :

ایمیل :

نظر:
آدمک :