بررسی طرح افزایش حقوق پرسنل آموزش وپرورش
تاریخ : 8 اردیبهشت 1394

تنظیمات متن :
      رنگ پشت متن       سایز متن
   21
نماینده مردم خلخال و کوثر درمجلس شورای اسلامی ازارائه طرح دو فوریتی اعمال یک درصد ارزش افزوده به عنوان مالیات آموزش و اختصاص آن به آموزش و پرورش برای افزایش حقوق پرسنل این وزارتخانه به هیات رئیسه مجلس خبرداد.

جلیل جعفری بنه خلخال درگفت وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری خانه ملت، ازارائه طرح دو فوریتی اعمال یک درصد ارزش افزوده به عنوان مالیات آموزش و اختصاص آن به آموزش و پرورش برای افزایش حقوق پرسنل این وزارتخانه خبرداد و گفت:  کادر و پرسنل وزارت آموزش و پرورش درمقایسه با سایروزارتخانه ها ازحقوق و مزایای پایینی برخوردار هستند، به طوری که این موضوع اصل آموزش و پرورش را که زیربنای توسعه هرکشوری است را تحت الشعاع قرار داده و موجب تضعیف بنیه علمی کشور شده است.

نماینده مردم خلخال و کوثر درمجلس شورای اسلامی، افزود: باتوجه به وضعیت اقتصادی کشورو عدم امکان افزایش حقوق این قشر ازمنابع موجود دولتی و با توجه به اینکه همه ملت ایران باید درتوسعه آموزش و پرورش سهیم باشند،این طرح تهیه شده است؛ تا مردم با دادن یک درصد مالیات به عنوان مالیات برارزش افزوده درآموزش و پرورش کشور سهیم شوند.

وی تاکید کرد: ازتاریخ تصویب این قانون یک درصد مالیات به عنوان مالیات آموزشی به نرخ مالیات برارزش افزوده اضافه می گردد. البته مبلغ وصولی پس از واریز به حساب درآمد عمومی نزد خزانه داری کل در اختیار وزارت آموزش و پرورش قرار خواهد گرفت تابرای افزایش حقوق پرسنل آموزش و پرورش هزینه گردد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس، گفت: این طرح برای بررسی بیشتر در صحن علنی مجلس به هیات رئیسه تقدیم شد.
منبع : تابناک‌

نظرات :



نظر خود را در مورد این خبر بیان کنید.

نام :

ایمیل :

نظر:
آدمک :