برخورد با موتور سواران متخلف مطالبه جدی مردم/پلیس: 600 هزار موتور در پارکینگ‌ها ، مالکان نیامدند
تاریخ : 3 مرداد 1394

تنظیمات متن :
      رنگ پشت متن       سایز متن
   21
عصر ایران- برای کسانی که در شهرهای بزرگ رانندگی می کنند بسیار پیش آمده است که در هنگام رانندگی با موتور سوارانی مواجه شوند که بدون پیروی از هیچ قانونی حتی حکم عقل ،برای خود و دیگران حادثه آفریده اند.پیاده روها، آزاد راهها، خیابان های یک طرفه،و ... هیچ کدام جلو دار این ارابه های مرگ نیست .
برخورد با موتور سکیلت سوران متخلف مطالبه جدی مردم /پلیس: 600 هزار موتور سیکلت  در پارکینگ ها ، مالکان نیامدند
پلیس راهنمایی و رانندگی طی سالیان گذشته در مقاطع ای طرح تشدید با موتور سواران متخلف  را اجرا کرد اما این طرح ها  اگر چه در زمان هایی باعث کاهش نسبی تخلفات شد اما نتوانست مشکل را به طور کامل مرتفع کند.
طی ماه های گذشته بیشتر عابران پیاده و رانندگان خودرو با بی نظمی ها ی بی شماری  که از سوی راکبان موتور انجام می شود مواجه شده اند به طوری که همه ما بارها در خیابان ها با این صحنه مواجه شدیم که راکب متخلف موتور حتی با دهن کجی به قانون مامور راهنمایی و رانندگی  که در ورودی های خط ویژه هستند را رد کرده و با کمال راحتی اقدام به تردد در این مسیر با سرعت بسیار بالا می کند. حجم تخلفات موتور سواران در این ماه ها به حدی افزایش یافته که می طلبد تا پلیس راهنمایی و رانندگی اقدام ویژه ای را برای برخورد با این افراد متخلف انجام دهد .
برخورد با موتور سکیلت سوران متخلف مطالبه جدی مردم /پلیس: 600 هزار موتور سیکلت  در پارکینگ ها ، مالکان نیامدند
سرهنگ جهانگیری رئیس پلیس ترافیک شهری راهور ناجا در گفت و گو با خبرنگار عصر ایران  در مورد برخود با موتور سواران متخلف گفت:  برخورد با تخلفات موتور سواران انجام می شود  به طوریکه  موتور سیکلت های متخلف توسط پلیس متوقف و موتور آنها از یک هفته تا یکماه به پارکینگ منتقل می شود .
وی ادامه داد: عدم فرهنگ سازی ، ارزانی ، کیفیت پایین و شتاب بالا  و فراوانی تولید از جمله دلایلی هستند که باعث بروز تخلف ، تصادف و نهایت مرگ و میر راکبان موتور  می شود.
انتقال 800 هزار دستگاه موتور سیکلت به پارکینگ به دلیل تخلف
رئیس پلیس ترافیک شهری راهور ناجا در ادامه با اشاره به برخورد پلیس با موتور سواران متخلف گفت: در سال 93 حدود 800 هزار دستگاه موتور سیکلت به علت تخلفات به پارکینگ منتقل شده است که این رقم در 3 ماهه اول سال جاری 200 هزار دستگاه  است.
برخورد با موتور سکیلت سوران متخلف مطالبه جدی مردم /پلیس: 600 هزار موتور سیکلت  در پارکینگ ها ، مالکان نیامدند

600 هزار موتور سیکلت  در پارکینگ ها در انتظار مالکان
سرهنگ جهانگیری با بیان اینکه هم اکنون 600 هزار دستگاه موتور سیکلت  در پارکینگ ها بدون مراجعه مالکان مانده است اضافه کرد: این میزان موتور در حالی در پارکینگ ها دپو شده است که تعدادی زیادی از مالکان این موتور ها برای گرفتن موتور خود  مراجعه هم نکرده اند.
افزایش تخلفات موتور سیکلت سواران این روزها به وضوح در شهرهای بزرگ و خصوصا تهران دیده می شود فقط کافی است چند دقیقه در یک خیابان تردد کنید تا به راحتی با این تخلفات روبرو شوید  و بنابراین جادارد تا پلیس راهنمایی و رانندگی تدبیر ویژه ای را برای حل این موضوع  اتخاذ کند زیرا  این موضوع هم اکنون به صورت یک مطالبه مردمی در آمده است  و اعصاب شهروندان نیز بیش از این کشش این همه بی نظمی موتور سواران متخلف را ندارد.     

منبع : عصر‌ایران‌

نظرات :



نظر خود را در مورد این خبر بیان کنید.

نام :

ایمیل :

نظر:
آدمک :