برادرزن سابق نایب رییس باشگاه لباس‌ بازیکنان را می دزدید
تاریخ : 26 آذر 1394

تنظیمات متن :
      رنگ پشت متن       سایز متن
   21

 در روزهایی که توجه اکثر علاقمندان به فوتبال ایتالیا به خصوص طرفداران تیم میلان به نتایج ضعیف و شایعات پیرامون اخراج سرمربی این تیم، سینیشا میهایلوویچ است، خبری جنجالی درباره روسونری منتشر شده که حداقل برای مدتی میهایلوویچ و شاگردانش را از کانون توجه خارج می‌کند.

به گزارش تابناک ورزشی ، سایت فوتبال ایتالیا اعلام کرده است که یکی از جامه‌داران باشگاه میلان که برادر همسر پیشین آدریانو گالیانی، نایب رئیس این باشگاه هم محسوب می‌شود، به جرم سرقت پوشاک بازیکنان در رختکن زمین تمرینی روسونری دستگیر شده است.

برادرزن سابق نایب رییس باشگاه لباس‌ بازیکنان را می دزدید

بر اساس این خبر، مصطفی مدهون ۵۲ ساله روز گذشته (دوشنبه) پس از آنکه دوربین‌های مداربسته رختکن تیم او را در حال سرقت پوشاک ورزشی بازیکنان نشان دادند، دستگیر شد.برادر همسر پیشین گالیانی ۱۲ سال در زمین تمرینی میلانلو کار می‌کرد و مسئولان باشگاه از چند ماه پیش به او برای سرقت برخی از لوازم بازیکنان مشکوک شده بودند و به همین دلیل اقدام به کار گذاشتن دوربین‌های مدار بسته برای اطمینان از درستی ظن خود نسبت به یکی از اعضای تیم جامه‌داران خود کردند. حدس آنها درباره مدهون درست بود و او در زمان تمرین بازیکنان، شروع به سرقت پوشاک آنها کرد.

پلیس پس از تماشای فیلم ضبط شده در دوربین‌های مدار بسته زمین تمرینی میلانلو، اقدام به بازرسی منزل مدهون کرد و در آنجا صدها قلم پوشاک و لوازم ورزشی کشف و ضبط کرد.

منبع : تابناک‌

نظرات :



نظر خود را در مورد این خبر بیان کنید.

نام :

ایمیل :

نظر:
آدمک :