باند بزرگ قاچاق مواد مخدر متلاشي شد
تاریخ : 21 مهر 1394

تنظیمات متن :
      رنگ پشت متن       سایز متن
   21
ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر سيستان و بلوچستان در يك درگيري مسلحانه يك باند بزرگ قاچاق مواد مخدر را منهدم و بيش از يك تن مواد مخدر كشف كردند.

به گزارش اعتماد، سردار حسين رحيمي، فرمانده انتظامي سيستان وبلوچستان گفت: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان يك باند بزرگ را كه در جابجايي مواد مخدر فعاليت گسترده داشت، شناسايي كردند و شامگاه دوشنبه دو دستگاه خودروي پژو ٤٠٥ متعلق به اعضاي اين باند را در مسيرهاي فرعي منطقه «كورين» زاهدان تحت كنترل گرفتند.

 با شناسايي خودروهاي اعضاي اين باند، بلافاصله تيم‌هايي ويژه از ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر و يگان عملياتي به منطقه اعزام شدند و به خودروهاي حامل مواد مخدر دستور ايست دادند كه رانندگان اين خودروها ضمن تغيير مسير و درگيري با ماموران قصد فرار داشتند، اما پس از يك ساعت درگيري مسلحانه، قاچاقچيان با به جا گذاشتن خودروهاي حامل مواد مخدر از محل متواري شدند. سردار رحيمي ادامه داد: ماموران در بازرسي از اين خودروها يك هزار و ١٠٠ كيلوگرم ترياك كشف كردند.

 وي تصريح كرد: ماموران در ادامه اين عمليات با اشراف اطلاعاتي، اعضاي متواري اين باند را در زاهدان شناسايي و بامداد دوشنبه در عمليات ضربتي چهار نفر از اعضاي اين باند را به همراه دو دستگاه خودروي ديگر و يك قبضه سلاح جنگي دستگير كردند.

 وي گفت: در ادامه اين عمليات ٩ نفر ديگر از اعضاي اين باند شناسايي و در چند عمليات منسجم و هماهنگ، ساير اعضاي اين باند با ١١ قبضه سلاح جنگي و مقاديري مهمات به همراه چهار دستگاه خودروي سبك، دستگير شدند.


منبع : تابناک‌

نظرات :



نظر خود را در مورد این خبر بیان کنید.

نام :

ایمیل :

نظر:
آدمک :