بازگشت مرد هوس‌باز به پشت ميله‌هاي زندان
تاریخ : 31 خرداد 1395

تنظیمات متن :
      رنگ پشت متن       سایز متن
   21
مرد هوس‌باز كه به اتهام فريب زنان و دختران به زندان افتاده بود، بعد از آزادي به سراغ سايت‌هاي همسريابي رفت و آن‌قدر به فريبكاري‌هاي خودش ادامه داد تا اينكه با شكايت يكي از دختران به دام پليس افتاد.

به گزارش جوان، اولين شكايت عليه مرد 34 ساله كه «محمد. م» نام دارد 25 فروردين ماه امسال مطرح شد. آن روز دختر 30 ساله‌‌اي وارد كلانتري 123 نياوران شد و از پليس درخواست كمك كرد. او گفت در يك سايت همسريابي با مردي به نام محمد آشنا شدم. او گفت كه مدرك دكتري در رشته معماري دارد و فرزندخوانده يكي از جراحان معروف مغز و اعصاب است. مدتي كه گذشت به من پيشنهاد ازدواج داد و زماني كه رابطه ما صميمي‌تر شد به دلايل مختلف 250 ميليون تومان از من پول گرفت.

شاكي ادامه داد: وقتي پولم را طلب كردم، محمد من را تهديد كرد و گفت پنهاني از من فيلم گرفته و اگر درخواست پول كنم فيلم و عكس‌هاي خصوصي‌ام را در شبكه‌هاي اجتماعي منتشر مي‌كند.

بعد از مطرح شدن شكايت، پرونده براي رسيدگي تخصصي در اختيار كارآگاهان پايگاه يكم پليس آگاهي قرار گرفت و خيلي زود مشخص شد كه محمد از مجرمان سابقه‌دار است كه قبلاً به همين شيوه زنان و دختران را فريب داده و بعد از دستگيري روانه زندان شده بود. تحقيقات پليس همچنين نشان داد كه محمد بعد از آزادي تحت تعقيب قضايي قرار دارد.

كارآگاهان وقتي با حكم قضايي، وارد خانه مجردي محمد در اميرآباد شمالي شدند تعداد زيادي گوشي‌تلفن همراه، متعلق به دختران و زنان كشف كردند. بررسي‌هاي پليس با رديابي تماس‌ها حكايت از اين داشت كه محمد همه اين زنان و دختران را در سايت همسريابي فريب داده و در فرصت مناسب گوشي‌هاي تلفن همراه، پول‌نقد و وسايل آنها را سرقت كرده است.
در حالي كه كارآگاهان مشغول بررسي سوابق محمد بودند، خبر رسيد كه مأموران گشت كلانتري 101 تجريش او را به اتهام ايجاد مزاحمت خياباني دستگيري كرده‌اند، بنابراين محمد به پايگاه يكم پليس آگاهي منتقل شد.

بعد از آن بود كه شاكي اصلي پرونده با حضور در اداره پليس حاضر شد. محمد بعد از مواجهه چاره‌اي جز اقرار نداشت بنابراين به جرمش اقرار كرد. در ادامه چند زن و دختر ديگر هم با حضور در اداره پليس محمد را شناسايي كردند. متهم نيز به كلاهبرداري از آنها اقرار كرد.
يكي از شاكيان گفت در سايت همسريابي با محمد آشنا شدم. او گفت وضع مالي خوبي دارد و پيشنهاد ازدواج داد. وقتي قرار ملاقات گذاشتيم به بهانه حرف زدن با تلفن، گوشي من را گرفت و كمي از من فاصله گرفت. بعد به طور ناگهاني غيبش زد.

سرهنگ كارآگاهان كرم يوسف‌وند، رئيس پايگاه يكم پليس آگاهي تهران بزرگ‌گفت: دستور انتشار بدون پوشش تصوير متهم از سوي قاضي صادر شده است و كساني كه از سوي متهم فريب خورده و هدف كلاهبرداري قرار گرفته‌اند به پايگاه يكم پليس آگاهي تهران بزرگ در بزرگراه شهيد صدر (مسير شرق به غرب) - ابتداي خيابان قلندري شمالي مراجعه کنند.

منبع : تابناک‌

نظرات :



نظر خود را در مورد این خبر بیان کنید.

نام :

ایمیل :

نظر:
آدمک :