بازداشت سارقان طلافروشی
تاریخ : 29 مهر 1394

تنظیمات متن :
      رنگ پشت متن       سایز متن
   21
افرادی که در پوشش مأمور به زور اقدام به سرقت از مغازه طلافروشی در شهر دلوار تنگستان کرده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش شرق، سردار حیدر عباس‌زاده، فرمانده انتظامی استان بوشهر، در تشریح جزئیات این خبر گفت: در آخرین روز از سال ۹۲، صاحب یک مغازه طلافروشی در شهر دلوار پس از تعطیلی مغازه سوار بر موتورسیکلت به سمت خانه حرکت کرد؛ اما قبل از ورود به خانه یک نفر از سرنشینان یک دستگاه خودرو که در تعقیب وی بودند با لباس نظامی پیاده شد و پس از صحبت با مرد طلافروش و اغفال وی به اتفاق سوار خودرو شدند و به مغازه برگشتند.

 وی اضافه کرد: پس از بازکردن درِ مغازه، چهار سرنشین خودرو به زور وارد مغازه شدند و حدود ۹ کیلوگرم طلا را در پلاستیکی ریختند، صاحب مغازه را نیز همراه خود بردند و به سرعت از استان خارج شدند و صاحب مغازه را نزدیکی شهر قائمیه پیاده و خودشان فرار کردند.

 به گفته فرمانده انتظامی بوشهر، با پیگیری‌های مستمر کارآگاهان پلیس آگاهی، سارقان که همگی ساکن یکی از استان‌های همجوار بودند، شناسایی و در دو عملیات جداگانه دستگیر ‌شدند.

 وی خاطرنشان کرد: دستگیرشدگان که در ابتدا منکر هرگونه سرقتی بودند، با ارائه مدارک و مستندات پلیس به بزه انتسابی اعتراف کردند و گفتند طلاهای مسروقه را بین خودشان تقسیم کرده‌اند و به فروش رسانده‌اند.
منبع : تابناک‌

نظرات :



نظر خود را در مورد این خبر بیان کنید.

نام :

ایمیل :

نظر:
آدمک :