بازداشت دزد فريبكار در گرمخانه
تاریخ : 17 اردیبهشت 1396

تنظیمات متن :
      رنگ پشت متن       سایز متن
   21
شاگرد بنگاه املاك كه متهم است با بي‌هوش كردن زن صاحبخانه اموال او را سرقت كرده‌است، در يكي از گرمخانه‌هاي تهران بازداشت شد.
 به گزارش جوان، 26 فروردين ماه امسال بود كه زن ميانسالي مأموران كلانتري 133 شهرزيبا را از ماجراي سرقت با‌خبر كرد. او توضيح داد: خانه من در بلوار فردوس است. مدتي قبل بود كه خانه را براي فروش به يك بنگاه در پاساژي نزديك خانه‌مان سپردم. بعد از آن بود كه جوان شيك‌پوشي به خانه‌ام آمد و خودش را از كاركنان همان بنگاه معرفي كرد.  او چندبار براي كار كارشناسي به خانه‌ام آمد و همه‌جا را بازديد كرد. شاكي ادامه داد: ميثم روز گذشته هم به خانه‌ام آمد و گفت كه با يك خريدار قرار ملاقات گذاشته است. ساعتي منتظر خريدار ماند، اما از او خبري نشد.
 
چون نزيك ظهر بود ميثم سفارش غذا داد و با هم ناهار خورديم. من چند قاشق از غذا را خورده بودم كه بيهوش شدم و ساعت چهار صبح امروز به هوش آمدم. فهميدم كه ميثم 20 ميليون تومان پول نقد، مقداري طلا و وسايل باارزش خانه را سرقت كرده است.   بعد از مطرح شدن شكايت، تيمي از كارآگاهان پايگاه دوم پليس آگاهي تهران به دستور قاضي در اين باره تحقيق كردند. آنها وقتي راهي بنگاهي شدند كه ميثم در آنجا كار مي‌كرد، متوجه شدند كه آدرس‌هاي ثبت‌شده ميثم همه جعلي است. كسبه هم به پليس گفتند كه ميثم خودش را مهندس معرفي كرده و هميشه با كت و شلوار و كراوات در محل تردد مي‌كرد. بررسي‌هاي بعدي پليس نشان داد كه متهم جاي معيني براي زندگي ندارد و شب‌ها در گرمخانه‌اي حوالي ميدان انقلاب تهران استراحت مي‌كند. 
در شاخه ديگري از بررسي‌ها، مأموران پليس گرمخانه را تحت مراقبت قرار دادند و يازدهم ارديبهشت ماه موفق به بازداشت ميثم شدند. آنها در بازرسي از كيف ميثم مقداري از وسايل سرقت شده شاكي را كشف كردند. مقدار ديگري از وسايل سرقت شده هم از چمدان ميثم كه در گرمخانه نگهداري مي‌كرد،كشف شد.   متهم وقتي به اداره پليس منتقل شد، به سرقت از خانه شاكي اعتراف كرد. سرهنگ كارآگاه سعدالله گزافي، رئيس پايگاه دوم پليس آگاهي تهران بزرگ گفت: متهم با تأمين قرار صادره از سوي قاضي روانه زندان شد.

منبع : تابناک‌

نظرات :



نظر خود را در مورد این خبر بیان کنید.

نام :

ایمیل :

نظر:
آدمک :