بابک زنجانی؛متهمی که طلبکار شد
تاریخ : 27 آبان 1394

تنظیمات متن :
      رنگ پشت متن       سایز متن
   21
عضو کمیته پیگیری پرونده متهم نفتی، با بی اساس خواندن ادعاهای بابک زنجانی در خصوص پرداخت پول دستی به بانک مسکن، گفت: دفاعیات این متهم نفتی به سمت دروغ، خیال پردازی و تهمت زدن کشیده شده است.

امیرعباس سلطانی درگفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،با اشاره به اظهارات اخیر بابک زنجانی میلیاردر نفتی در دهمین جلسه دادگاه،گفت: دفاعیات این متهم نفتی به سمت دروغ، خیال پردازی و تهمت زدن کشیده شده است.

نماینده مردم بروجن درمجلس شورای اسلامی، بابیان اینکه تا زمان اتمام زمان دفاعیات متهم نفتی دروغ های وی ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: بابک زنجانی یک روز از تامین اجتماعی،یک روز از بانک مسکن و روز دیگر از مسئولان نظام با خیال پردازی طلبکار خواهد شد.

وی با تاکید براینکه بابک زنجانی درحین ارایه اظهارات خود درقالب دفاعیات از پرونده تخلفاتش سریالی تخیلی را به راه انداخته است،افزود: بابک زنجانی به عنوان متهمی که با تخلفاتش درحال غرق شدن است دست به هر چیزی زده و هرکسی را متهم نشان می دهد.

 

 

برخی ضعف ها در رخ دادن تخلفات ازسوی بابک زنجانی را انکار نمی‌کنم

این نماینده مردم درمجلس نهم، با بیان اینکه ما منکر برخی ضعف ها در رخ دادن تخلفات از سوی بابک زنجانی نیستیم،تاکید کرد: بابک زنجانی با اظهارات خلاف واقع خود پرونده را از مسیر اصلی خارج کرده است.

سلطانی با تاکید براینکه متهم نفتی تاکنون بارها ادعای پرداخت مطالبات وزارت نفت و سایر طلبکارانش را داده اما هیچ کدام ازاین اظهارات به واقعیت بدل نشده است،افزود: غارت بیت المال ازسوی بابک زنجانی محرز است.

وی ادامه داد:غارتگر بیت المال با استفاده از زمان خود برای ارایه دفاعیاتش اکنون طلبکار شده است.

عضو کمیته پیگیری پرونده متهم نفتی،گفت: مطالبه مردم از دستگاه قضا رسیدگی به تخلفات متهم نفتی و بازگرداندن بیت المال است.
منبع : تابناک‌

نظرات :



نظر خود را در مورد این خبر بیان کنید.

نام :

ایمیل :

نظر:
آدمک :