الحاق مواد جدید به لایحه شوراهای حل اختلاف
تاریخ : 19 فروردین 1394

تنظیمات متن :
      رنگ پشت متن       سایز متن
   21
عضو کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از مهم‌ترین تغییرات آن که کار بسیار مهمی است بحث تعیین حقوق برای کارمندان دائمی شورای حل اختلاف است.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت به نقل از باشگاه خبرنگاران؛«محمد علی اسفنانی»، عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با اشاره به مطرح شدن لایحه شوراهای حل اختلاف در هفته آینده اظهار کرد: روز یکشنبه چندین ماده مربوط به لوایح شوراهای حل اختلاف در کمیسیون قضایی تصویب شد و به 40 ماده تصویب شده پیش از این اضافه شد.
 
وی تصریح کرد: از جمله مهمترین اصلاحات لوایح شورای حل اختلاف افزایش صلاحیت رسیدگی به امور مالی از 5 میلیون تومان به 20 میلیون تومان و تعیین حداقل حقوق برای کارکنان شورای حل اختلاف بود.
 
اسفنانی اظهار کرد: از دیگر اصلاحات لوایح شورای حل اختلاف فقدان صلاحیت شوراهای حل اختلاف در خصوص رسیدگی به دعاوی مربوط به اموال غیر منقول بود.
وی ادامه داد: از دیگر اصلاحات لوایح شورای حل اختلاف، داشتن مدرک لیسانس برای اعضای شورا در شهر و همچنین داشتن مدرک دیپلم برای اعضای شورای در روستاها می‌باشد.
 
این عضو کمیسیون قضایی مجلس خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین تغییرات آن که کار بسیار مهمی است بحث تعیین حقوق برای کارمندان دائمی شورای حل اختلاف است.
منبع : تابناک‌

نظرات :



نظر خود را در مورد این خبر بیان کنید.

نام :

ایمیل :

نظر:
آدمک :