اعدام 3 مجرم در ساری
تاریخ : 15 اردیبهشت 1394

تنظیمات متن :
      رنگ پشت متن       سایز متن
   21
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گفت: حکم اعدام ۳ قاچاقچی مواد مخدر با حضور دادستان مرکز استان در زندان ساری به اجرا درآمد.

به گزارش تسنیم، حجت الاسلام اسدالله جعفری امروز در حاشیه اجرای حکم اعدام 3 نفر از قاچاقچیان مواد مخدر در زندان ساری، اظهار داشت: به توجه به ضرورت برخورد قاطع و جدی با قاچاقچیان و عمده فروشان مواد مخدر، احکام اعدام 3 نفر از قاچاقچیان سابقه دار صبح امروز به اجرا گذاشته شد و این افراد به دار مجازات آویخته شدند.

وی افزود: این افراد دارای سوابق متعدد کیفری در امر حمل و نگهداری مواد مخدر بودند که پرونده‌های هر 3 نفر پس از رسیدگی و در مراحل مختلف قضایی و تقاضای عفو آنان در 2 مرحله از سوی کمیسیون عفو و بخشودگی قوه قضاییه مردود و منجر به صدور حکم اعدام شد و بر همین اساس حکم مربوطه در محوطه زندان ساری به اجرا در آمد.

جعفری ادامه داد: بارها هشدار داده‌ایم کسانی که در امر توزیع، حمل و خرید و فروش مواد مخدر اقدام می‌کنند باید بدانند اگر دست از فعالیت خود برندارند و در مسیر اصلاح قرار نگیرند, این چنین آینده‌ای در انتظار آنان خواهد بود و دستگاه قضایی نیز بر اساس قانون به وظیفه خود عمل خواهد کرد.

وی به خانواده‌ها توصیه کرد، درباره ارتباط فرزندان‌شان با افراد خاطی و کسانی که در امر خرید و فروش مواد مخدر فعالیت دارند، مراقبت لازم را داشته باشند تا فرزندانشان در دام سوداگران مرگ گرفتار نشوند.
منبع : عصر‌ایران‌

نظرات :



نظر خود را در مورد این خبر بیان کنید.

نام :

ایمیل :

نظر:
آدمک :