استقبال مجلس از لایحه اصلاح نظام پرداخت
تاریخ : 21 تیر 1395

تنظیمات متن :
      رنگ پشت متن       سایز متن
   21
حسین نیاز آذری درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،از استقبال مجلس از لایحه اصلاح نظام پرداخت حقوق و دستمزد خبرداد و گفت:مجلس شورای اسلامی آمادگی دارد؛درصورت ارسال لایحه اصلاح حقوق و دستمزد توسط دولت در اسرع وقت آن را رسیدگی کند.

نماینده بابل درمجلس شورای اسلامی،با اشاره با ناکارآمدی قانون مدیریت خدمات کشوری،براصلاح این قانون و رعایت عدالت در پرداخت های کارکنان دولت تاکید کرد.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد با همکاری دولت و مجلس قانون جامعی تصویب شود که نظام حقوق و دستمزد را بویژه برای فرهنگیان کارآمد کند.
عضوهیات رییسه کمیسیون عمران مجلس درباره وجود فیش های حقوقی غیرمتعارف،گفت:این مسئله به شدت سرمایه اجتماعی و اعتماد عمومی را متزلزل کرد؛اما برخورد قاطع نظام با این معضل مردم را امیدوار می کند.

نیازآذری ادامه داد:جریان فیش های حقوقی هشداری است به  قوای سه گانه که روند نظارت را محکم تر و دقیق تر انجام دهند و نسبت به برخورد با فساد اداری مصمم باشند.

 

نقش مهم رسانه ها در شفاف سازی و سلامت نظام اداری/ویژه خواری محدود به حقوق های غیرمتعارف نیست

این نماینده مردم در مجلس دهم،افزود:اگر درجریان فیش های حقوقی،قصوری صورت گرفته متوجه هرسه قوه است و همه باید از مردم عذرخواهی کنند.

نماینده بابل درمجلس دهم،از نقش رسانه های گروهی در شفاف سازی و سلامت نظام اداری تشکر کرد و افزود:هرچه نظارت اجتماعی و مردمی افزایش یابد؛فساد اداری کاهش می یابد.

نیازآذری تلاش دولت برای برخورد با جریان فیش های حقوقی را اقدامی مناسب دانست،ادامه داد:دولت در پیشگیری و مبارزه با فساد اداری بیش از گذشته تلاش کند.

عضوهیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نباید ویژه خواری را محدود به حقوق های غیرمتعارف دانست،تصریح کرد:باید در برخی مقررات و قوانینی که  ایجاد  رانت می کند،تجدیدنظر کنیم.
منبع : تابناک‌

نظرات :



نظر خود را در مورد این خبر بیان کنید.

نام :

ایمیل :

نظر:
آدمک :