استقبال حماس از ابطال حکم دادگاه قاهره
تاریخ : 8 فروردین 1394

تنظیمات متن :
      رنگ پشت متن       سایز متن
   21
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین "حماس" از ابطال حکم دادگاه رسیدگی به پرونده‌های فوری علیه این جنبش که آن را جنبشی تروریستی خوانده بود، استقبال کرد و آن را تصحیح اشتباه قبلی خواند.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه الجزیره، وکیل مصری که دادخواست قضایی علیه جنبش حماس را به دادگاه بدوی ارائه داده و خواستار تروریست خواندن این جنبش بود، روز جمعه از این دادخواست منصرف شده و آن را پس گرفت.

یک منبع قضایی اعلام کرد که این اقدام موجب بطلان حکم صادره علیه حماس خواهد شد و اعتراض و تجدید نظر دولت مصر در مورد این حکم دیگر بی معنی خواهد بود.

در همین راستا، سخنگوی جنبش حماس اظهار داشت: ما این اقدام را مثبت و سازنده ارزیابی کرده و امیدواریم شاهد گام‌هایی دیگر از جانب مصر به منظور بهبود روابط ملت‌های مصر و فلسطین در غزه باشیم.

صلاح بردویل همچنین بر ضرورت ابطال حکم تروریست خواندن گردان‌های قسام و بازگشایی کامل و فوری گذرگاه رفح به منظور حمایت از ثبات و پایداری ملت فلسطین در برابر دشمن صهیونیستی تاکید کرد.

وی بار دیگر تاکید کرد: ملت فلسطین در غزه و جنبش حماس و گردان‌های قسام به مانند دژی محکم برای دفاع از مصر، فلسطین و سراسر امت عربی خواهند بود.


منبع : تابناک‌

نظرات :



نظر خود را در مورد این خبر بیان کنید.

نام :

ایمیل :

نظر:
آدمک :