ارائه لایحه برجام، بستگی به تصمیم نظام دارد
تاریخ : 30 مرداد 1394

تنظیمات متن :
      رنگ پشت متن       سایز متن
   21
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، گفت: در مورد اینکه برجام به صورت لایحه به مجلس ارائه شود، من این موضوع را یک تصمیم نظام می دانم، از این رو قطعا در این مورد هم تصمیم مقتضی اتخاذ خواهد شد.

محمدحسن ابوترابی فرد در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به موضوعات مطرح شده درباره ارائه لایحه برجام از سوی دولت به مجلس، گفت: در مورد اینکه برجام به صورت لایحه به مجلس ارائه شود، من این موضوع را یک تصمیم نظام می دانم، از این رو قطعا در این مورد هم تصمیم مقتضی اتخاذ خواهد شد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: البته نمایندگان مجلس انتظار دارند که دولت، برجام را به صورت لایحه به مجلس ارائه کند، اما مسئله برجام و مذاکرات هسته ای، یک موضوع ملی بوده و بر اساس تصمیم نظام در این حوزه عمل خواهد شد.

وی افزود: اراده مجلس از جمله نمایندگان و اعضای هیأت رئیسه بر این است که برجام در پارلمان مورد بررسی دقیق قرار گیرد تا بر اساس آن بررسی، تصمیمات درست و اصولی اتخاذ شود.

نایب رئیس مجلس، تصریح کرد: در مجلس برای بررسی متن برجام، کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس و کمیسیون ویژه مشترک در نظر گرفته شده و هم اکنون شاهد هستیم که کمیسوین امنیت چندین نشست را با حضور مسئولان مربوطه به ویژه اعضای تیم مذاکره کننده برگزار کرده است.

منبع : تابناک‌

نظرات :



نظر خود را در مورد این خبر بیان کنید.

نام :

ایمیل :

نظر:
آدمک :