ادامه همکاری‌های دفتر مقابله با جرم سازمان ملل متحد با ایران
تاریخ : 14 شهریور 1397

تنظیمات متن :
      رنگ پشت متن       سایز متن
   21

به گزارش خبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، الکساندر فدولوف نماینده کشوری دفتر مقابله با جرم و مواد مخدر سازمان ملل متحد در مراسم افتتاحیه اجلاس دو روزه پیشگیری از وقوع جرم در هتل هما، بر ادامه همکاری این دفتر با جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد.

نماینده کشوی دفتر مقابله با جرم و مواد مخدر سازمان ملل با اشاره به این اجلاس گفت: در بحث عدالت ترمیمی از این دفتر خواسته شده مطالب آموزشی فراهم کند و کتاب های به روز رسانی شده درباره عدالت ترمیمی در اختیار ایران قرار دهد.

وی ادامه داد: جلسات کاری با حضور کارشناسانی از کشور سوئیس و هلند برگزار و موارد دستور کار از طریق رایزنی انجام و درمورد موضوعات سیاست گذاری شده است.

فدولوف با قدردانی از دفتر UNODC در ایران و همچنین قدردانی از قضات و نمایندگان قوه قضاییه گفت: این اجلاس نتیجه بسیار خوبی  برای دستگاه‌های ذیربط خواهد داشت و فرصت مغتنمی برای ارتقای سیاست‌های پیشگری و مجازات‌های جایگزین حبس و ارتقای عدالت ترمیمی است.

نماینده کشوری دفتر مقابله با جرم و مواد مخدر سازمان ملل از راهبری معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه  هم قدردانی و تاکید کرد این همکاری‌ها ادامه خواهد داشت.


منبع : فارس‌نیوز

نظرات :



نظر خود را در مورد این خبر بیان کنید.

نام :

ایمیل :

نظر:
آدمک :