اجرای قانون مالیات سرمایه را به سمت تولیدمی برد
تاریخ : 10 شهریور 1394

تنظیمات متن :
      رنگ پشت متن       سایز متن
   21
رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ابلاغ اصلاحیه قانون مالیات های مستقیم دستآورد مثبتی در اقتصاد کشور به همراه خواهد داشت، گفت: باید سرمایه های جمع آوری شده را به سمت نظام تولید در کشور هدایت کرد.

به گزارش ایرنا: سیدمهدی هاشمی با اشاره به تلاش های مجلس و دولت برای اصلاح نظام مالیاتی در کشور و ابلاغ آن توسط رییس جمهور دولت تدبیر و امید برای اجرا توسط سازمان های ذیربط، افزود: دستآوردهای مثبت این ابلاغیه بزودی خود را در اقتصاد کشور نشان خواهد داد.

وی با تاکید بر آنکه نحوه اجرای این ابلاغیه از اهمیت بالایی برخوردار است، تصریح کرد: اگر این دستورالعمل به خوبی به مرحله اجرا درنیامده و تمام موارد آن لحاظ نشود اشکالات زیادی به دنبال خواهد داشت.

هاشمی بر خوب اجرایی شدن و نظارت کامل بر اجرای این ابلاغیه تاکید کرد و گفت: باید تلاش شود سرمایه ها به سمت تولید در کشور هدایت شوند.

عضو هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان تصریح کرد: هدایت سرمایه ها به سمت تولید، بهره وری را در این بخش مهم اقتصاد کشور بیشتر خواهد کرد و زمینه برای افزایش اشتغال فراهم تر خواهد شد.

وی شفافیت فعالیت های اقتصادی در کشور را یکی از دستآوردهای اجرای صحیح ابلاغیه اصلاحیه قانون مالیات های مستقیم برشمرد و تاکید کرد: هدایت سرمایه به سمت تولید و جلوگیری از رانت خواری و فرار مالیاتی به شکوفایی هرچه بیشتر اقتصاد کشور منجر می شود.

یادآور می شود، بعد از گذشت سه سال بررسی بالاخره اصلاحیه قانون مالیات های مستقیم از سوی رئیس جمهوری ابلاغ شد این اصلاحیه باهدف افزایش شفافیت در فعالیت های اقتصادی و یکپارچه کردن نظام اطلاعات مالیاتی و تغییر روش مالیاتی از نظام مبتنی بر حدس و گمان و علی الراس به نظام مبتنی بر تشخیص قطعی تدوین شده است.
منبع : تابناک‌

نظرات :



نظر خود را در مورد این خبر بیان کنید.

نام :

ایمیل :

نظر:
آدمک :