اجرای برنامه «کاهش تقاضای مواد مخدر» در میان جوانان
تاریخ : 3 مرداد 1397

تنظیمات متن :
      رنگ پشت متن       سایز متن
   21

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری فارس، رحیم ساکی،مدیرکل روابط بین‌الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر در حاشیه جلسه با نمایندگان دفتر یونیسف گفت: به دنبال برگزاری سلسله نشست کارشناسی بین کارشناسان دفاتر روابط بین‌الملل و دفتر فرهنگی و پیشگیری ستاد با دفتر یونسیف، برنامه همکاری مشترک برای اجراء فعالیت‌های مشترک در حوزه سلامت نوجوانان به مدت یکسال مورد توافق قرار گرفت.

وی افزود: در این جلسه مقرر شد دفتر یونیسف از سال‌جاری تعدادی فعالیت‌ را با اعتبار 150 هزار دلار  در حوزه پیشگیری با عنوان "کاهش تقاضای مواد در میان جوانان" اجرا کند.

این مقام مسئول در ستاد با تاکید بر اینکه زمینه‌های زیادی برای همکاری و تعامل بین دفتر یونیسف و ستاد مبارزه با مواد مخدر وجود دارد، گفت: در این جلسه پیشنهاد شد که جمهوری اسلامی ایران در حوزه پیشگیری، درمان و کاهش آسیب به عنوان "مرکز آموزش منطقه‌ای" انتخاب شود.

ساکی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران دارای تجارب بسیار مفید و ارزنده‌ای در حوزه کاهش تقاضا است و ما در این جلسه آمادگی خود را برای انتقال این تجارب و یافته‌ها در اختیار کشورهای منطقه خصوصاً تاجیکستان، افغانستان و پاکستان اعلام کردیم.

در یایان این نشست برنامه همکاری مشترک برای سال‌جاری به امضاء رحیم ساکی، مدیرکل روابط بین ‌الملل و «پارکس» نماینده یونیسف در تهران رسید.


منبع : فارس‌نیوز

نظرات :



نظر خود را در مورد این خبر بیان کنید.

نام :

ایمیل :

نظر:
آدمک :