اتمام بررسی لایحه مبارزه با قاچاق انسان/ اصلاح بیش از 250 ماده قانون آئین دادرسی کیفری
تاریخ : 11 تیر 1397

تنظیمات متن :
      رنگ پشت متن       سایز متن
   21

ذبیح‌الله خدائیان در گفت‌وگو با خبرنگار قضایی خبرگزاری فارس در خصوص آخرین وضعیت لایحه تأمین امنیت زنان اظهار کرد:  کمیته‌ای به صورت ویژه در حال بررسی این لایحه است و امیدواریم به زودی در این زمینه نظر نهایی خود را اعلام کنند.

وی همچنین درباره آخرین وضعیت لایحه مبارزه با قاچاق انسان گفت: این لایحه در معاونت حقوقی اصلاح شد و بررسی آن در شورای عالی مسئولان قضایی به ریاست آیت الله آملی لاریجانی به اتمام رسید و به زودی به دولت ارسال می‌شود.

معاون حقوقی قوه قضائیه با اشاره به لایحه اصلاح قانون مبارزه با قاچاق اسلحه و مهمات تصریح کرد: این لایحه مراحل نهایی خود را در شورای عالی مسئولان طی می‌کند.

خدائیان افزود: ایراداتی در لایحه مذکور وجود داشت که در حال اصلاح است و امیدواریم طی چندماه آینده نهایی و با امضای رئیس دستگاه قضا به دولت ارسال شود.

وی در ادامه به لایحه اصلاح قانون آئین دادرسی کیفری اشاره کرد و افزود: در مورد قانون آئین دادرسی کیفری بیش از 250 مورد را پیشنهاد اصلاح دادیم که اگر مورد موافقت رئیس قوه قرار بگیرد به مجلس ارسال می‌شود.

معاون حقوقی قوه قضائیه درباره اصلاح قانون تعزیرات هم گفت: قانون تعزیرات یک قانون جامع است که بیش از 500 ماده دارد.

خدائیان گفت: در برخی موارد شاهد خلاء قانونی بودیم و برخی دیگر هم نیاز به اصلاح داشت که در حال بررسی آن هستیم.

انتهای پیام/
http://fna.ir/bn7j66 همراه اول نظرات دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

منبع : فارس‌نیوز

نظرات :



نظر خود را در مورد این خبر بیان کنید.

نام :

ایمیل :

نظر:
آدمک :