آسیب‌دیدگی نخاعی ابوبکر البغدادی/ راز تصمیمات شبانه ملک سلمان/ آمریکا: حمله به یمن حق قانونی عربستان است!/ کشته شدن ده‌ها تروریست در درگیری تکفیری‌ها با یکدیگر
تاریخ : 12 اردیبهشت 1394

تنظیمات متن :
      رنگ پشت متن       سایز متن
   21
تجاوز عربستان سعودی به یمن در حالی با گذشت بیش از یک ماه همچنان ادامه دارد که موضوع تغییرات مستمر در ساختار قدرت عربستان سعودی، این روزها بیش از هر موضوع دیگری مورد توجه تحلیلگران مسائل خاورمیانه قرار دارد. تغییراتی که اکنون فهرست بلند بالایی از آن از سوی رسانه ها منتشر شده است. 
در همین حال، در گوشه دیگری از منطقه، فعالیت گروه های تکفیری در عراق و سوریه و عملیات های نیروهای نظامی دو کشور علیه آن ها همچنان ادامه دارد. در این زمینه، خبرها حاکی از آن است که در درگیری دو گروه «داعش» و «جیش الاسلام» در سوریه، ده ها عنصر تکفیری کشته و زخمی شده اند. این در حالی است که روزنامه «گاردین» از آسیب دیدگی نخاعی ابوبکر البغدادی، رهبر گروه داعش خبر داده است.
«تابناک» به منظور پوشش جامع و کامل آخرین تحولات منطقه، اقدام به راه‌اندازی صفحه‌ای ویژه با همین نام کرده که به آخرین اخبار و تحلیل‌ها درباره این موضوع اختصاص دارد. جدیدترین مطالب مربوط به این تحولات را می‌توانید در صفحه تحولات منطقه بخوانید. 
منبع : تابناک‌

نظرات :



نظر خود را در مورد این خبر بیان کنید.

نام :

ایمیل :

نظر:
آدمک :