«عدالت محوری» مهم‌ترین رویکرد نظام تعلیم و تربیت/ جایگاه دانش‌آموزان مناطق مرزی در سند تحول
تاریخ : 20 تیر 1397

تنظیمات متن :
      رنگ پشت متن       سایز متن
   21

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، پانزدهمین اردوی ملی دانش‌آموزان مناطق مرزی صبح امروز در اردوگاه شهید باهنر تهران آغاز شد.



علیرضا کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش در این مراسم اظهار کرد: یکی از افتخارات ارزشمند نظام جمهوری اسلامی ایران، خدمت به مناطق محروم بوده است.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین رویکرد نظام تعلیم و تربیت در سند تحول آموزش و پرورش، عدالت محوری است، گفت: یکی از مطالباتی که سند تحول آموزش و پررش از نظام تعلیم و تربیت دارد، این است که زمینه‌ رشد و تعالی دانش‌آموزان مناطق محروم، مرزی و عشایری را فراهم کند. 

کاظمی ادامه داد: آموزش و پرورش با کمک دستگاه‌های مختلف و مجمع خیرین و مشارکت خوب مردم توانسته است به شاخص‌های بسیار مطلوبی برسد.

وی خطاب به دانش‌آموزان مناطق مرزی اظهار کرد: شما در ۴۰ سالگی پیروزی انقلاب اسلامی ایران، سفیران ارزشمند کشور در عرصه‌های مختلف هستید؛ شما مدافعان عرصه فرهنگ در مناطق مرزی و مدافعان دفاع از ارزش‌های نظام در مقابل تهاجم‌های دشمن در عرصه فرهنگی است.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: امروز دولت و کشور ما به توجه و مشارکت بیش از پیش یکایک ما در همه عرصه‌ها اعم از اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی نیازمند است و به سهم خودمان در این حوزه مسؤولیم.

وی اضافه کرد: طبیعتاً شرایط سخت کشور می‌طلبد که با احساس مسؤولیت بیشتری به دولت کمک کنیم تا بتواند زمینه‌های توسعه کشور را در این شرایط سخت مهیا کند.



کاظمی خطاب به دانش‌آموزان مناطق مرزی ادامه داد: حضور شما در این اجتماعی بزرگ فرهنگی، نمادی از وحدت، همدلی و همکاری برای کمک به پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی است؛ یقیناً در این اردو در کنار درس‌هایی که از همدیگر فرا می‌گیریم، پیام وحدت و همدلی را در دفاع از مرزهای جغرافیایی و فرهنگی و اقتصادی به گوش همه جهانیان می‌رسانیم.

انتهای پیام/ 
http://fna.ir/bn9gbw همراه اول نظرات دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

منبع : فارس‌نیوز

نظرات :



نظر خود را در مورد این خبر بیان کنید.

نام :

ایمیل :

نظر:
آدمک :